Dere som handler på ebay

Handler litt klær, sykepleieklokker, noe kosmetikk. Har kjøpt birkenstocks, klokke, tøfler, fotoutstyr, gadgets, smykker etc. Kommer aldri til å kjøpe billige leker og barne-/babyutstyr fra Kina f.eks pga giftige stoffer og andre kontrollregler for dette. Har aldri fått fake varer (når det er merkevarer) da jeg er veldig nøye med hvem jeg kjøper fra og hvor. :)

Handler alt mulig på eBay. Sjelden klær til meg selv, asiatisk XL er S i Norge. :p Handler ikke kosmetikk og hudpleie fra Kina, kun fra Sør Korea.

Handler alt mulig på eBay. Sjelden klær til meg selv, asiatisk XL er S i Norge. :p Handler ikke kosmetikk og hudpleie fra Kina, kun fra Sør Korea.
Jeg har handlet klær fra england og usa også, man trenger ikke kjøpe alt fra asia. Men da er jo prisene helt annerledes så klart. :) Enig med kosmetikk, aldri Kina. Viktig å være kritisk når man handler på ebay. :)

Alt.
Klær, klokker, graviditets- og eggløsningstester, øretelefoner, øredobber, leppestift, smykker.. alt mulig.. :)

Handler veldig mye forskjellig.
Kommer aldri til å handle babyleker og sminke.

Babyer putter lekene i munnen, og man vet liksom ikke alltid om det er ekte vare eller billig kopi man får når man handler på ebay, og billige kopier kan fort inneholde en det giftstoffer som ellers er forbudt i barneleker.

Det samme gjelder sminke

Som regel klær, smykker og sysaker.
Kommer ikke til å handle hårprodukter, kosmetikk eller godteri. Heller ikke ting til lillegutt :p

Handler knapper der til strikketøyet son regel. Blitt lite handling der i det siste. Ville ikke handlet babyleker der eller sminke.

Har handlet litt nattøy til den lille, samt hårpynt og en nydelig spilledåse :)
Ellers kjøper jeg ikke leker til babyen grunnet frykt for stoffer som ikke er bra..
Har kjøpt noe interiør og smykker til meg selv også. Smykkene er jeg veldig fornøyd med :)

Klær, hudpleieprodukter, smykker, øredobber, ringer, små ting til dukkehuset til eldste..
Handler det meste, alt etter hvilket land varene kommer i fra :)

Jeg handler altslags på ebayxsmile8 Babyting, hobby, verktøy, klær, kosmetikk, osv. Mye billigere å handle der!

Fordi jeg hører mange har fått problemer å det tae jeg ikke sjansen på
Sikker på at du ikke blander med Kina?
Kinesiske kopier inneholder urin og avføring. Koreanske produkter er nærmest hundre ganger bedre enn vestlige. Klart man reagerer om man velger feil produkter, men det er like stor sjanse for det med svindyre produkter fra hudpleieren her.

Sikker på at du ikke blander med Kina?
Kinesiske kopier inneholder urin og avføring. Koreanske produkter er nærmest hundre ganger bedre enn vestlige. Klart man reagerer om man velger feil produkter, men det er like stor sjanse for det med svindyre produkter fra hudpleieren her.
Ja helt sikker!

Back
Topp