Dere som handler brukte klær etc til barna

Tar gjerne mot brukte babyklær, og har endel brukt selv.
Fikk feks mammabukser av noen venninner nå. De har ikke bruk for de men det har jeg..
Har vært på byttefester og både fått og kvitta meg med mye klær til meg selv tidligere. Men kjøper ikke så mye brukt siden jeg sjeldent finner noe jeg liker på bruktbutikker.

Til barna kjøper jeg mye brukt og mye nytt, selger også unna en del[emoji5] barna vokser fort ifra klærne så derfor kan de selges videre, jeg vokser jo ikke fra mine klær så her kjøpes det nytt[emoji5]

Har handlet noe brukt, men for det meste ikke. Tenker at det er praktisk med brukt til de små siden de ikke rekker å bli slitt :)

Sjelden jeg kjøper brukte klær til ungene, men hvis det er noen som legger ut klespakke som passer meg, på lokal kjøp og salgside, så byr jeg ofte på det :-) ikke fordi jeg ikke har råd til å kjøpe nytt, for det gjør jeg jo, men fordi det er veldig greit å kjøpe brukt, egentlig. Ungene arver en del, og får nytt [emoji6]

Har kjøpt brukte klede frå Fretex bl.a, mest sko og jakker. :)

Ja, jeg kjøper ofte brukt til meg fra Vestkanttorget her i Oslo og også fra bloggere som selger ut klærne sine. Da kan man finne kupp til en billigere penge.
Har kjøpt alt fra sko til jakker.

Kjøpt litt ullklær brukt til mini da dette er fantastisk dyrt og han fortsatt bare er noen mnd gammel så vokser i rekordfart.

Til megselv har jeg ikke kjøpt noe særlig brukt, ikke tenkt så mye over det. Handle på salg derimot - det er jeg veldig flink til og 95% av garderoben min er kjøpt på tilbud.
Jeg selger mye brukt selv på finn osv. Er veldig for gjenbruk fremfor å kaste det som nesten fremstår nytt. Vet også at det er mange der ute med stram økonomi som kan ha glede av det vi ikke har bruk for lengre :)

Nei, kjøper ikke brukt til meg selv.
Jentungen har hatt en god blanding av nytt og brukt, og særlig i ulltøyet. Hun er nå 10 mnd, lang jente, bruker 86/92 nå, så jeg er veldig glad vi har hatt noe brukt også, da hun uansett har brukt klærne i kort tid.

Yes køper till barnen og meg selv, Sissta kjøp av en Zara jakka till meg selv før 35kr .

Nei, jeg kjøper så sjelden klær til meg selv at det unner jeg meg. Mange plagg har jeg arvet av to av mine søstre, da :)

Jeg handler ikke så mye klær til meg selv, og når jeg gjør det kjøper jeg nytt. Det skal vare en stund. Har arvet litt til barnehagebruk, ellers har jeg bare kjøpt et par brukte plagg som i utgangspunktet var dyre, til halv pris - og pent brukt.

Kjøper brukt til ungene når de er små. Ikke spesielt mye til meg. en jakke eller kjole kan jeg kjøpe.

Back
Topp