Dere som handler brukte klær etc til barna

Nei :) klærne mine kan jeg ha i mange år, barneklærne må fornyes ofte :) Jeg kjøper ikke så mye brukte klær til de egentlig, men arver mye og det er helt topp

Veksler på å kjøpe nytt og brukt til barna. Nei har aldri kjøpt brukt til meg selv, har i grunn ikke tenkt på det en gang

Kjøpt vel 1 ting brukt eller så til meg selv, en del til barn (og kommende barn). Blir noe annet da de vokser så fort ut av ting :)

Har handla en del brukt til snuppa og faktisk kjøpt noen bukser og gensere til meg selv. Men det har vært av folk jeg kjente da.

nei, mine klær slites ikke like fort, og jeg er også ferdig med å vokse så har ikke behov for nye klær så ofte :)
gravidklær kjøpte jeg brukt da

Ja, har flere klær som er fra loppis eller bruktbutikk. Har vært borti et par ganger at folk som driver butikker med litt dyre klær selger sine egne klær derfra til en god pris. Skulle absolutt vært mer av dette!!

Handler både nytt og brukt til ungene og det gjør jeg til meg selv og. :)
Nu handler vi generelt mye brukt og da: utstyr, møbler, klær, leker osv.

Har aldri kjøpt brukte klær, bare arvet. Men tar i mot arveklær selv også, de gangene noe skulle passe slik :)

Ja kjøper som regel 2 hands til meg selv også. Da jeg syns priser på klær kan være motbydelig høye. Samt at jeg ikke er avhengig av å gå etter moten.

Nei, kun nye klær til meg selv. Men kjøper sjelden klær til meg da

Ja det har jeg gjort :) men nå skifter jeg ikke garderobe like ofte som barna gjør [emoji14]

Jeg kjøper enkelte ting til meg brukt, men som regel har mitt tøy ekstremt mye lenger levetid en barnets, noe som antagelig er grunnen til at det er veldig vanskelig å finne klær til meg brukt.

Kjøper noe brukt, men mest nytt[emoji4]

Har arvet en del fra mamma og søs opp igjennom årene.

Bruker klær i maaaaange år så tenker ikke jeg egentlig trenger å kjøpe brukt. Synes alt som selges brukt er bare str S og "penklær" jeg aldri bruker.

Har arvet en del fra mamma og søs opp igjennom årene.

Bruker klær i maaaaange år så tenker ikke jeg egentlig trenger å kjøpe brukt. Synes alt som selges brukt er bare str S og "penklær" jeg aldri bruker.
Bruker å finne mye i str 46/48 på facebook grupper som selger i str størrelser:)

Kjøper brukt og nytt. Elsker vintage og skjulte skatter som finnes rundt omkring.

Back
Topp