Dere som gir MME

sas

Gift med forumet
Hvilke merker bruker dere?
MEd Nan så bytter man til nan 2 når barnet er 4 mdn tror jeg eller noe. MEn ser at på Collett står det ingenting. Så jeg antar den kan brukes helt til babyen spiser kun fast føde??

Jeg har mer enn halvfull NAN1 igjen å bruke, men siden Jamie har blitt litt bedre etter at han fikk Collett så tør jeg ikke..foreløpig..å gi han NAN1. Men må jo til slutt kaste den i søpla da siden den er åpnet..Så synd det også. Hva ville dere gjort?

Jeg også byttet til collett.. Å har en ny pakke med NAN1.. Jeg tror ikke jeg heler våger å bruke den nye pakken med NAN1 [&:]...

Jeg får spør en vennine om hun vil ha NANen.. For tar ikke sjansen [&:]

måtte også bytte til colette...
min far skulle kjøpe til meg og kjøpte ved en feil nan,prøvde å gi dette gjennom natten og neste dag skreik ho så og si hele dagen og hadde masse luft i magen[&o][&o]
så kjøpte colette med en gang jeg kom meg på butikken[:)]var helt fin igjen neste dag[:D]
så ikke prøv med nan er mitt råd hehe

Jeg har bare hørt negative ting og nan, så jeg gir en flaske med hipp eco til lillegull om natten så han sover godt og roligt[:)]

Bruker bare nan ha 1 og er super fønøyd, ikke gulper hun og det lukter ikke vondt og den er mest skånsom med magen.. (kjøpes på apoteket og der dyrer en andre mme)

ORIGINAL: Tine_mor

Jeg har bare hørt negative ting og nan, så jeg gir en flaske med hipp eco til lillegull om natten så han sover godt og roligt[:)]

Hva fikk deg til å velge Hipp Eco? Har sett pakken men siden merket er så ukjent for meg og Collett er kjent så kjøpte jeg Collett.

ORIGINAL: mammas3gullunger

Bruker bare nan ha 1 og er super fønøyd, ikke gulper hun og det lukter ikke vondt og den er mest skånsom med magen.. (kjøpes på apoteket og der dyrer en andre mme)

Er den virkelig mest skånsom av ALLE mme merker altså?? Blir så i tvil siden den tilhører Nan familien.

Vi brukte nan ha1 en periode men vil påstå at sander er mye bedre i magen må når vi bruker hipp så vet ikke helt om det stemmer..

Vi bruker også denne.Lillegull hyler nesten før maten når magen både med collett,småfolk og vanlig Nan.
Hun har blitt mye bedre med NAN HA 1[:)]

vi bruker vanlig nan som man kjøper på butikken!
hun har litt luft i magen men det hører med..

ORIGINAL: sas

Er den virkelig mest skånsom av ALLE mme merker altså?? Blir så i tvil siden den tilhører Nan familien.

Ja den er vist det, derfor selges den på apoteket og koster litt mer ( men det lønner seg å kjøpe den i sverige) Har aldri vært misfornøyd med nan uansett om det er vanlig eller hyperalergi, men collet ble for sterk kost for nr 2 husker jeg. Skjønner ikke hva negativ du har hørt om nan..

Uansett har babyen deres vondt i magen 1 uker vil det ikke dermed si at det er mme sin feil, de har ikke mager som fungerer noe særlig ennå og ang grønn bæsj, det har frøkna hele tiden og det er normalt for barn som får mme..

Vi bruker bare vanlig nan 1 vi. Og den funker jo helt fantastisk[:D] Hun har aldri vondt i magen mer, og mye mindre luft[:D]

ORIGINAL: sas

Ja den er vist det, derfor selges den på apoteket og koster litt mer ( men det lønner seg å kjøpe den i sverige) Har aldri vært misfornøyd med nan uansett om det er vanlig eller hyperalergi, men collet ble for sterk kost for nr 2 husker jeg. Skjønner ikke hva negativ du har hørt om nan..

Uansett har babyen deres vondt i magen 1 uker vil det ikke dermed si at det er mme sin feil, de har ikke mager som fungerer noe særlig ennå og ang grønn bæsj, det har frøkna hele tiden og det er normalt for barn som får mme..

Trodde grønn bæsj kom av vondt i mage jeg?? husker ærlig talt ikke fra de to første...hehehe.
Nei, jeg vet at det ikke nødvendigvis er MME sin feil at de har vondt i magen, derfor jeg har brukt kiropraktor og i dag fotsoneterapaut ...men etter å ha lest andres erfaring så virker det som om mme også er en årsak til vondt mage ..

Back
Topp