Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Charlis
Jeg lurer litt rundt dette med miniform selv.. Kjøpte i går, for jeg har merket at min sliter med luft i magen sin.. Men så står det på at det er medisin mot kolikk for barn som er 3 mnd..
Er det greit å gi til en liten jente på snart 5 uker, som jeg ikke tror er plaget av kolikk akkurat..
Samboeren min mener jeg er overhysterisk som har kjøpt dette og vil ikke at jeg skal gi henne Miniform da han leste på pakken..
I går lå hun og prompet hele dagen, smågråt en del var urolig.. Vanligvis er hun helt rolig mellom måltider, men det er et strev når vi mater da hun er utrolig glupsk og får derfor i seg MYE luft..
ER MINIFORM OK Å GI?? Og jeg spør som Ilabom; hvor mye og hvor ofte?
ORIGINAL: ilabom
Vi fikk det anbefalt fra barsel, men har ikke starta opp før nå..
Da gir jeg før hvert måltid på dagen, for om natta sover han godt, så er nok ikke så plaget da [:)]
ORIGINAL: Gravid 90
Da gir jeg før hvert måltid på dagen, for om natta sover han godt, så er nok ikke så plaget da [:)]
Håper det funker for dere da [:D]
ORIGINAL: Gravid 90
Håper det funker for dere da [:D]
Takk! [:D]
Vondt med en liten en som bare er lykkelig når han sover eller spiser [X(]