dere som gir flaske...

Inegullet

Betatt av forumet
Hvor mye spiser deres små pr måltid ca? og hvor mange måltid pr døgn?

lille gutt spiser alt fra 60-140ml fordelt på ca 6-8 måltid,

han småspiser veldig på dagtid så det blir mange måltid men fra kl 22 til vi står opp i 8 tiden så har vi 2-3 måltid :)

ORIGINAL: SecondTimeAround

Aron spiser 120 ml nå, og han er 6 uker... Han spiser når han er sulten, men ikke oftere enn hver 3. time på dagtid, og om natten kan det gå opp til 7 timer (...hvis jeg er heldig vel og merke...) [:D]

kjenner jeg blir litt missunnelig jeg :p kunne død for ei natt med 7 timer søvn :p
men men skal ikke klage, han sover i 3 timer før han skal ha mat og rein bleie, også sovner han etter på igjen..

Thea spiser 140 - 150ml hver tredje / fjerde time.. På natta kan det gå alt fra fem til ni timer mellom måltidene.
Hun er rett over en mnd :)

herregud så heldige dere er!!!!!!!!!!!!! Her spiser hun så ufattelig ujevnt, alt fra 120 til 30ml... Det er så irriterende[:'(] Ny flaske for hvert måltid, og når hun nett har spist eks 70 så går det 30min så skal hun ha mer.... Og da må man jo ta ny flaske.. Lager ufattelig mye mme som går i vasken for å si det sånn...........

Han drikker fra 80-100ml per måltid (pumper og gir mm på dagen og mme på natta) han er 3 uker i morra.

Varierer veldig han spise fra 60-140, fordelt på 6-10 måltider per døgn, som sakt varierer veldig.

Jeg ammer i tillegg da, men han spiser 100 ml hvert måltid.. og er sikkert 4-6 slike om dagen.. noen ganger spiser han halvparten også sovner og resten etterpå.

Men ja han spiser mye[:-]

Pumper meg på dagtid å ha i sammen med mme.. han drekk alt i fra 80-100 ml... han er bare nesten 2 uker gammel

So heldige enkelte av dåke e!¨

Her ete han stortsett litt over 120 ml kvar gang, men av og til meir..
Ete opptil 10 ganger i døgnet, ca annenkvar time! e eg heldig går da 2 1/2 time [8D]

På natten går da ca 2 1/2 time mellom kvart måltid, og han bruke lang tid på å søvna! Håpa virkelig at dette endrer seg.. eg får bere mellom 3 og 5timer søvn i døgnet[&:][:(]

Pumper meg i tillegg og bruke masse tid på da, men da kjem liiite melk.. slitsomt!

Back
Topp