Dere som gikk over med førstemann

Blei satt i gang med første, han kom 15 dagar over. Lillesøster kom av seg sjølv 6 dagar over termin.

10 dager over med første og 1 dag over med andre :)

Jeg gikk ikke akkurat over da, han kom på termindato. Nr2 kom 3 dager over, og minstemann kom 4 dager før :)

usj....ser de fleste gikk over med andremann og ja... håpet på litt mer oppløftende nyheter :p Gikk 12 dager over med førstemann og er stygt redd for at det blir overtid denne gangen også... Jaja, bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Jeg må si at jeg liker odsen for at neste kanskje vil holde seg inni litt over termin jeg da hehe jeg har nemlig litt planer og syntes det hadde hvert praktisk om neste vil bli inni en 7-10 dager over termin :P første kom 13 dager over termin :)

1. 6 dager over
2. 9 dager over

Nummer 1 kom 14 dager på overtid. Nummer 2 ble igangsatt 7 dager over, og kom på dag 8. Nå er jeg gravid med nummer 3. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen....

Ser jo at sjansen er stor for å gå over denne gangen også:-( håper virkelig jeg slipper. Har ett lite håp om det denne gangen. Har hatt masse nedpress,kynnere og to netter med modningsrier denne gangen, med førstemann hadde jeg ingen tegn, ikke engang kynnere før riene plutselig startet så håper det er ett godt tegn med flere modningstegn... Får bare vente i spenning :-)

Jeg gikk 9 dager over med første, fødte 22 og 9 dager før med nr to og tre :)

Gikk 16 dager over med første før jg blei satt i gang. Med nr 2 gikk jeg 10 dager over. Blei da strippet 2 ganger og den siste gangen hjalp det. Da kom han på kvelden.

Gikk 8 dager over med nr 1 og 2. Nr 3 kom 5 dager over. :)

Back
Topp