dere som fullammer!!

tuppetupp

Gift med forumet
mister dere noe SINNSYKT me hår?? jeg har nesten ikke hår i gjenn på hodet[8D][:D]
var med frisør for en stund siden, å ho kunne tippe hvor gammel babyen min var bare ved å se på håret mitt!!haha[:D]
men nå etter det har det bare blitt enda verre, har sanne små tuster som vokser utigjenn over hele håret! umulig å få en ordetlig frisyre!
+ att det er tørrt å livløst..å hår over aaalt i huset[:'(][:D]

jaja, så lenge snuppa mi blir god å mett så kan jeg vell bare bli skalla[:D]

Nei det har jeg aldri merket noe til.... Hørtest ikke festlig ut[8D]

har begynnt på b-vitaminer nå ja..så håpe d ordner seg litt

ORIGINAL: Ihne

Det har ingenting med amming å gjøre i det hele tatt.
Har med hormoner, og forandring av kroppen når vi går gravide.

Man får ofte mere og fyldigere hår når man er gravid, og dette faller ofte av igjen når babyen er rundt 2-3mnd (og varer en stund)

jeg ammer ikke denne gangen og mister masse hår nå.[:)]

jeg snakka me helsesøstra, å ho sa man miste hår pga amminga, att melka tar mye av næringa,som da gjør att det går utover hår og negler..
stemmer sikkert det du oxo sier, men man mister i allefall hår pga amming[:'(][:D]

har ikke begynt å miste hår enda,men husker det starta rundt 3mnd etter fødsel de 2 andre gangene ,så det kommer nok[&:][:'(]

har ikke lagt merke noe til det og jeg fullammer..men ida er 8 uker nå bare...så det kommer kanskje ja..hmm...itj morsomt det da, men er vel verdt det! hehe [:D]

Føler at jeg mister en del hår[:(].

Det er i hvert fall blitt ganske tynt, og det er hår over alt føler jeg.  Neglene derimot synes jeg er finere nå enn det de var når jeg jobbet i hvert fall[:)].

Ja jeg mister sinnsykt mye hår men det har jeg alltid gjort [8|]

Back
Topp