Dere som "full-flasker".

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvor mange flasker har dere?

Jeg har 4 små flasker,og 4 store.
Alle er Avent.
Syns dere det er for lite?

ekstraspørsmål:

Hva syns dere om de "hvite" Aventflaskene med sånn ekstra ring på halsen?
Jeg liker de ikke. De ser skitne ut (at det er melk igjen på de) og så lekker de litt hvis ringen ikke er helt på.

De brune og slitesterke er MYE bedre.
Så kommer nok til å bruke litt mer penger og kjøpe de brune,hvis jeg skal ha flere.

Jeg har åtte små og to store nå, og det er akkurat passe her. 

Kommer jo an på hvor ofte du "gidder" å vaske og koke/sterilisere hver dag.

Jeg hadde vel flasker så det holdt til en hel dag så kokte jeg etter at ungen hadde lagt seg så alt var klart til neste dag.

Har 7. Dampsterilisatoren har plass til 6 flasker, så jeg vasker og steriliserer når jeg har 1 flaske igjen. Synes det er greit. 

Vi hadde vel 8-10 vi brukte, det var nok :) vasket de for hånd hver kveld. :)

Etter hun ble 5 mndr, kjørte vi dem i oppvaskmaskina, og droppet etterhvert sterilisatoren. :) Tuttene ble vasket for hånd til hun var tja.. 8-9 mndr..

Hadde sikkert over 20.
Jeg var veldig lat på den tiden, og vaska ikke opp de ofte...
Nå hadde jeg sikkert greid meg med 4-5.

Mener å huske at jeg hadde mellom 10 og 15 stk, dr.Browns flasker. Likte å ha såpass med flasker så jeg ikke hadde det på meg at jeg måtte vaske flasker hver dag.

Jeg hadde 8 stk :)

Tror det var 12 vi hadde sist, nå har jeg ikke så mange enda, greit å teste ut ulike typer for å finne ut hvilke som fungerer best. Nå har jeg 7, men et par av de vil hun ikke drikke av. Etterhvert så kommer jeg nok til å kjøpe så jeg har 10-12 flasker.

jeg har 6 stk. det holder med 1 vask og sterilisering til dagen. 

11 har vi vel. Har hatt som topp rundt 7-8 flasker i døgnet.
Har nå ved 8mnd; 4-5 flasker i bruk pr dag, men bruker en til vann også normalt.:)

Hadde 12 sist, og kommer nok til å ha like mange denne ganen). Tok jo litt plass, men syns det var praktisk somm oppvask'messig ;)

Vi har klart oss fint med 6 store og 3 små. De små blir mest brukt som reserveflasker og år vi må bruke de er det et tegn på at vi må vaske :)

takk for svar.

Når har jeg kjøpt 2 nye (av de gode brune avent) for de var på tilbud på apoteket.

Så da har jeg 6 store og 4 små.
Tror det holder en stund ihvertfall.

Hva syns dere om de "hvite" Aventflaskene med sånn ekstra ring på halsen?
Jeg liker de ikke. De ser skitne ut (at det er melk igjen på de) og så lekker de litt hvis ringen ikke er helt på.

hehe måtte inn på tråden kun for å finne ut hva fullflaske var ;p

noen babyer spiser jo flere måltider i døgnet enn andre, så det er vel individuelt hvor mange du trenger. men jeg ville vel hatt nok til å vaske og koke kun en gang i døgnet.

Back
Topp