Dere som fryser mm i isbitposer

nei, jeg har bare fryst rett i posen jeg. men de fryses jo også så det dreper vel bakterier??? er første posen min nå så har ikke så mye erfaring akkurat

Da tror jeg at jeg skal begynne med det.. Har nemlig fryst i de begrene fra Avent, men det går jo mye fortere også å tine isbiter ;)

Man trenger vel ikke gjøre noe med isbiteposene før man fryser i dem? Jeg vil tro at isbiteposene er ganske så sterile. Er jo ikke akkurat mye rusk og skitt som slipper til inni dem [;)]

Hvordan fungerer dette da?? Må ikke posen være full for at isbitene skal bli hele og posen tett???
Får dere ut så mye melk på en gang??[&:]

ORIGINAL: gravert

Hvordan fungerer dette da?? Må ikke posen være full for at isbitene skal bli hele og posen tett???

jeg bruker en klesklipe , fyller med morsmelk i posen, ruller ned posen og fester med klipa... så fyller jeg bare på igjen neste gang... men nå pumper jeg ikke lenger da, men har nok til et par måltider til vi skal ha barnevakt

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: gravert

jeg bruker en klesklipe , fyller med morsmelk i posen, ruller ned posen og fester med klipa... så fyller jeg bare på igjen neste gang... men nå pumper jeg ikke lenger da, men har nok til et par måltider til vi skal ha barnevakt

Aha... det var smart!![;)][;)]

Det tenkte jeg ikke på.. Putter den i fryseren med klype og fortsetter å fylle på det som er fryst?

Back
Topp