Dere som fortsatt venter..

Hadde maserier for en uke siden som stoppet opp når jeg ble forkjølet. Har fått en enorm mage så jeg kjenner jeg får litt panikk. Veldig tungt i korsryggen nå og vondt å gå. I dag var vi på senteret og skulle handle litt og da brukte jeg krykker for å avlaste. Jeg er 40+0 i dag. Fikk maserier i kveld, men som vanlig dabber de bare av og stopper..! Jeg hadde litt vann i beina i dag tidlig, det fikk jeg rett før fødsel sist. Håper det blir fødsel snart... er såååå lei!
 
Har hatt maserier i nærmere 2 uker nå, som har tatt seg opp mer og mer. Men det blir jo aldri ordentlig rier ut av det! :( 41+0 i dag, og var så sikker på at han skulle være her til nå. Tung og lei, og alt er ubehagelig! Nå vil jeg ha babyen min her snart!
 
Da var terminen kommet, og gått!! Snart er jeg andre dag på overtid[emoji53] Har besøk av foreldrene mine i påsken, og håper så inderlig fødselen starter snart så de får sett tulla før de må dra hjem igjen. Ikke minst praktisk mtp barnevakt for kommende storebror. Håååper det skjer noe snart! Foreløpig er det bare tullemaserier som ikke blir en dritt av! Sååå lei av det tullet for jeg får jo så forhåpninger, og hver gang bare stopper det opp.
Blæh!!!
 
Da var terminen kommet, og gått!! Snart er jeg andre dag på overtid[emoji53] Har besøk av foreldrene mine i påsken, og håper så inderlig fødselen starter snart så de får sett tulla før de må dra hjem igjen. Ikke minst praktisk mtp barnevakt for kommende storebror. Håååper det skjer noe snart! Foreløpig er det bare tullemaserier som ikke blir en dritt av! Sååå lei av det tullet for jeg får jo så forhåpninger, og hver gang bare stopper det opp.
Blæh!!!
Føler sååååååå med deg, jeg er også så lei!!
 
Litt godt å høre at det er flere som er lei [emoji85] her er det maserier hver kveld de siste kveldene, legger meg med håp og våkner uten rier.
 
Litt godt å høre at det er flere som er lei [emoji85] her er det maserier hver kveld de siste kveldene, legger meg med håp og våkner uten rier.

Akkurat det samme her. Blir ikke noe av, er så lei av å vente..
 
Håper dere får babyene deres snart! Slitsomt å gå de lage dagene på overtid. Selv gikk jeg 6 dager over med maserier hver dag, men merka tydelig forskjell når det endelig satte i gang. Masse lykke til!
 
Håper dere får babyene deres snart! Slitsomt å gå de lage dagene på overtid. Selv gikk jeg 6 dager over med maserier hver dag, men merka tydelig forskjell når det endelig satte i gang. Masse lykke til!

Hvordan var starten når det endelig satt i gang? Merket du det da?
Jeg føler jeg har fått «fødeansikt» i dag, og ble veldig oppglødd da jeg fikk vonde kynnere/maserier i ettermiddag. MEN som vanlig stoppet det... [emoji13]
 
Hvordan var starten når det endelig satt i gang? Merket du det da?
Jeg føler jeg har fått «fødeansikt» i dag, og ble veldig oppglødd da jeg fikk vonde kynnere/maserier i ettermiddag. MEN som vanlig stoppet det... [emoji13]
De var vondere enn maseriene, og kom oftere enn mine maserier hadde kommet. Begynte å kjenne dette på kvelden, roa seg litt så jeg fikk sove om natta, men våkna innimellom og kjente at det fortsatt var noen rier. Tok seg opp tidlig på morgenen, stod opp 5.30 da et begynte å ta seg opp.
 
Back
Topp