Dere som fortsatt venter..

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Nå begynner vi å nærme oss slutten av måneden vår. Hvordan går det? Kjenner dere at noe nærmer seg? Jeg er to dager over nå, slimproppen gikk for to dager siden, har modningsrier som kommer innimellom. De siste to dagene har jeg kjent mer forandringer i kroppen, men fortsatt ingen ting som starter ordentlig.
 
Termin om to dager.. ingen slimpropp. Ingen tegn til noe som helst. Lei.
 
8 dager over i dag.. Har mistet alt håp om at noe skal skje. Har litt menssmerter nå og da, men det har jeg hatt de siste 2 ukene, ellers ingen tegn til noe som helst (Utrolig frustrerende). Overtidskontroll i morgen. Føler iallfall jeg er litt nærmere fødsel da
 
Fem dager over her, og ingenting som tyder på at noe som helst skjer [emoji19] har liten tro på at det blir noen baby før igangsettelse på lørdag...
 
Hatt nedpress og kynnere i evigheter, men ingen baby som vil ut [emoji85]
 
Godt vi er flere! Veit ikke hva som er værst, å kjenne masse tegn uten av noe skjer, eller å ikke kjenne noe som helst..? :wtf: Tålmodighetsprøve uansett!
 
Her har modningsriene forsvunnet helt.. kanskje fordi jeg ble kraftig forkjølet? Er enda ikke god. Hoster heldigvis ikke, men helt tett i hodet og nesa[emoji53] håper det skjer snart! 39+6.
 
9 dager til termin og gjekk hvem som har fått omgangssyken ikke å anbefale til noen!
 
9 dager til termin og gjekk hvem som har fått omgangssyken ikke å anbefale til noen!

Huff, stakkar!! DET må være helt pyton [emoji30][emoji30]

Visst jeg skal være sånn ekkelt positiv så kan jeg jo kommentere at da slipper du føde og ha omgangssyken på likt i det minste! [emoji85][emoji85]
 
4 dager over... Ingen tegn til noe egentlig..
 
4 dager til termin.. ser ikke ut til at det skjer noe med det første[emoji849] men håper det skjer i påska ! Skal på sjekk på tirsdag [emoji5]
 
Huff, stakkar!! DET må være helt pyton [emoji30][emoji30]

Visst jeg skal være sånn ekkelt positiv så kan jeg jo kommentere at da slipper du føde og ha omgangssyken på likt i det minste! [emoji85][emoji85]
Hehe, det var omtrent mine ord og [emoji28]
Men ja, det er helt pyton, du blir sengeliggende men uten å finne en god posisjon og så kan du hive et liten bokser og kynnere inn i miksen [emoji85]
 
Venter her også, termin 30 mars... er lei nå! Ingen tegn på noe. Give me some real pain.... Fødeklar !
 
Hehe, det var omtrent mine ord og [emoji28]
Men ja, det er helt pyton, du blir sengeliggende men uten å finne en god posisjon og så kan du hive et liten bokser og kynnere inn i miksen [emoji85]

Unner deg ikke det altså [emoji53] Håper det snart går over!! God bedring!
 
6 dager over her, ingen tegn til noe som helst :( har kontroll i morgen og de regnet med at de ville sette inn ballong i morgen. Så krysser fingrene for at det skjer og at vi er igang. Får vel bare nyte siste dagen i sofaen og slappe av. Forhåpentligvis siste dag i dag :)
 
Unner deg ikke det altså [emoji53] Håper det snart går over!! God bedring!

Heldigvis over nå. jeg var sistemann i flokken som fikk det. veldig glad storebror fikk den letteste varianten. Men anbefaler alle som små barn og passe godt på håndhygienen sin, denne omgangssyken herjer overalt ser jeg.
 
Sniker fra april - vil bare minne dere på at alle dere er så mye nærmere mål enn oss:happy: jeg skulle gjerne vært nærmere målstreken enn det jeg er nå:p
 
Back
Topp