Dere som fikk vite at det ble gutt på ordinär ul

jeg hadde veldig magefølelse på gutt, dem sa de trodde gutt,men var ikke 100%. men ble gutt:)

spent på denne gangen... skal på ny ul 4 nov

Det kom en gutt ja :) Større sjanse for at de tar feil andre veien :)

*Prinsessa skrev:

De tar nok oftere rett på gutter enn på jentebabyer.Vi fikk rett på jente i uke 17, hun var veldig sikker i allefall, men vi stola ikke blindt på det før 3D i uke 28 :) og det stemte :)
Men vi var på ul i uke 17 med nr 2 og fikk vite gutt og bilde sier jo også litt :p

Her var det ikke tvil nei! Vi så bare ovenifra og langt ifra så tydelig. Men så at det var et eller annet som stakk ut mellom bena

Jordmor antydet gutt etter ordinær ul i uke 19, var ingen tvil om det på 3d ul i uke 27, og det ble gutt. Men jeg kjenner ei som fikk beskjed om gutt på ordinær ul, 3d ul viste jente, ut kom ei jente. Ei annen jeg kjenner fikk "bombesikkert" vite gutt på ordinær ul, og ut kom Linnea som fikk blått rom og generelt mye guttetøy! ;) Så ja, det er mulig å ta feil den veien også!

Var på ordinær ul rundt uke 18-19 og da fikk vi beskjed om gutt.
Dette ble bekreftet på 3D UL i uke 25.

Ut kom en gutt

Gynekologen pekte til og med på noen som skulle være en guttetiss, må ha vært navelstrengen eller gudene veit.....og ut kom en fantastisk jente iallefall... haha.. 

Men jeg var aldri helt trygg på det han sa, siden han også tok feil med førstemann.. 

Her kom det ut en gutt, men vet om ei som fikk beskjed om gutt og fikk ei jente... Men tror det er mer sannsynlig at de tar feil andre veien.

Jeg så det var gutt leenge før jordmor hadde begynt å tenke på å se etter kjønn! Jeg så en tiss!!! stemmer det eller?

Da måtte hun lete seg frem igjen og ja, det stemte!:) Fikk gutt!=)

Vi fikk vite at det ble gutt, og de var veeeldig sikre. Og fikk rett!

3 svangerskap har jeg fått beskjed om at det var gutt, og ut kom det jaggu gutter og :p
1 gang fikk jeg beskjed om at det var ei jente, DET stolte jeg ikke på, var bombesikker på at det var en gutt. Men ut kom jaggu ei lita jente :)

Så ja, har stemt her alle gangene :)

Det stemte for oss.

På den ordinære fikk jeg vite at det gjemte seg en gutt i magen (og det stemte ). Derimot var jeg på en privat UL hos en meget erfaren og dyktig gyn en uke før den ordinære og der fikk jeg klar beskjed om at det var ei jente. Hehe, HAN tok feil altså!

Såg tissefanten, altså gutt- i uke 18. Ut kom gutt!!

Kjenner ei som fikk vite på 5 ultralyder at ho ventet en gutt. Forrige uke kom det ut en liten prinsesse :P

Vi fikk gutt. Hadde det blitt jente hadde hun hatt litt av hvert å forklare, for vi har UL-bilder som TYDELIG viser gutt!! 

Vi fikk beskjed om gutt og jente, ut kom to gutter.

Med minstemann fikk vi vite gutt og det var helt rett :)

Back
Topp