dere som fødte på overtid første gang...

Det virker jo nesten som det går igjen et mønster her.

Selv fødte jeg en 9 dager før termindatoen og forventer egentlig at det skjer igjen. Rask fødsel hadde jeg og heldigvis :)

Sist fødte jeg 12 dager over. Det starta natt til den dagen de hadde kommet til å sette meg i gang. Veldig glad det fikk startet av seg selv. Regner egentlig med å gå over denne gangen også, men siden termin er 18-19., så håper jeg egentlig at jeg kan få være heldig å få et par dager før, eller på termin. Vil så gjerne være hjemme sammen med lillejenta vår(altså storesøster) på julaften :)

Jenta vår kom i uke 37+5. Denne gangen håper jeg å gå tre dager over termin, så h*n blir født i januar.. Det blir spennende, ser egentlig for meg at fødselen starter i uke 38 denne gangen :P

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Førstemann kom en dag før termin, andremann seks dager over og tredjemann tre dager over termin....

Begge på overtid. 8 dager først. Så 3 dager.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Varierer veldig da :-) så ingen pekepinn. Så nå e eg enda mere spent på hva det blir til denne gangen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første kom på termindato, men vanne gikk dagen før. andre mann gikk vanne 10 dager før termin, men var ute 6 dager før termin.

Back
Topp