dere som fødte på overtid første gang...

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
kom 2.mann også på overtid?
er så nysgjerrig på dette.. eg fødte 9 dager på overtid sist..og lurer på om eg vil Gjøre det samme denne gangen.. er jo individuelt sikkert, men gøy å høre om det er tilfelle ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fødte strengt tatt ikke på overtid da, begge mine har kommet dagen etter terminen.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg har født på overtid med begge mine. Første mann kom tre uker etter termin. Ble satt i gang. Nr to kom dagen før jeg skulle bli satt i gang. hadde termin 29 sept og hun kom 9 okt. Håper nå at jeg slipper og gå over tiden så mye nå, men jeg kommer helt sikkert til og gjøre det . Kunne vel tenkt keisersnitt pga at med nr to så mistet jeg 4 liter blod og måtte rett på operasjon for og fjerne morkaka. skikkelig dramatisk.

Jeg har født på overtid med begge mine. Første mann kom tre uker etter termin. Ble satt i gang. Nr to kom dagen før jeg skulle bli satt i gang. hadde termin 29 sept og hun kom 9 okt. Håper nå at jeg slipper og gå over tiden så mye nå, men jeg kommer helt sikkert til og gjøre det . Kunne vel tenkt keisersnitt pga at med nr to så mistet jeg 4 liter blod og måtte rett på operasjon for og fjerne morkaka. skikkelig dramatisk.
Oi! jeg tror de har endret litt på de reglene nå. Fikk vertfall beskjed om at hvis jeg gikk en uke over termin med minsten(født mars i fjor) så skulle jeg settes igang, og jeg kommer til å stå på det denne gang hvis det skulle bli aktuelt ! Så det burde du også..!

Selv kom 1.mann på termindagen, men nr.2 kom 4 dager etter. Så er forberedt på noen dager over også denne gang :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Forrge mann kom 5 dager etter termin. Det anses vel ikke for å være overtid. Egentlig.
Spent på denne gangen...:)

Oi, tre uker over! Trodde ikke så seint var mulig, i så fall risikerer jeg julaftenbaby :P

sendt fra mobilen via BV-appen

Oi, tre uker over! Trodde ikke så seint var mulig, i så fall risikerer jeg julaftenbaby :P

sendt fra mobilen via BV-appen
Jeg tror ikke det tillates at man går så langt over lenger, det vanligste nå er vel at man settes i gang senest 2 uker etter termin.

Jeg tror ikke det tillates at man går så langt over lenger, det vanligste nå er vel at man settes i gang senest 2 uker etter termin.

Nå mener jeg det er 10 dager:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Eg tror d varierer litt fra hvilket sjukehus en hører til, mener Kk f.eks ikkje sitter i gang før 14 dager med mindre d e en grunn for det..

babyjente 27 Juli ♡

Spent på dette selv. 12 dager på overtid sist, ble satt igang 11 dager over. Håper det starter av seg selv denne gangen. Har lyst å prøve badekar som smertelindring for eksempel, og der går ikke når en blir satt igang. Var jo konstant kobla til maskiner osv så fikk jo nesten ikke rørt på meg.

Her er det max 12 dager over før man blir satt igang :-)

hjelpes! høres skummelt ut! bra alt gikk bra da! kan jo hende du får lov å ta keisersnitt om du spør siden det var dramatisk sist?
er det lenge siden du føda første? for nå e det nok andre regler ;-) 3 uker over er jo sykt lenge da! :-o

Forrge mann kom 5 dager etter termin. Det anses vel ikke for å være overtid. Egentlig.
Spent på denne gangen...:)
er jo overtid det vel? 5 dager e jo ei stund ;-) eller hvordan regner de på det med overtid.. eg veit ikke ;-)

Alle mine har kommet over termindato.
Nr 1, 14 dager. Måtte settes igang
Nr 2, 15 dager. Måtte settes igang. Endte i hastekeisersnitt.
Nr 3 og nr 4 kom 5 dager over termin.
(Mensentermin og ultermin har vært lik med alle)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg fødte dagen før med førstemann, og 9 dager over med andremann. Så har ingen pekepinn overhodet denne gangen:-)

Her er det max 12 dager over før man blir satt igang :-)

På st.olavs kan man velge å bli satt igang 1 uke over.

På st.olavs kan man velge å bli satt igang 1 uke over.
jøss :-) det hadde jo Vært kjekt ;-) men glad den starter av seg selv ;-)

Jeg ble satt i gang 2 uker på overtid med første,og det resulterte i haste keisersnitt, håper ikke det skjer denne gangen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble satt i gang 12 dager over og regner med overtid nå og..

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp