Dere som er venter nr to eller tre....

Ellie86

Elsker forumet
Hvordan er malene deres i forhold til forrige svangerskap? Har de vokst?? Jeg føler meg oppblåst og er bare 5+2!! Ikke veldig men føler liksom at det er så jeg ikke vil bruke ettersittende klær!! Er IKKE interessert i at venner og familie skal vite det enda!!

Jeg venter nr to nå.. Føler meg og oppblåst, sånn at det er ubehagelig med klær som strammer for mye, men har ikke fått noe synlig større mage enda :) er bare 6+6 i dag, også er det 7 år siden sist jeg var gravid, så det med å få mage raskere med nr to gjelder nok ikke for meg :D

Jeg er 5+5 idag, og føler meg oppblåst! Kjente det da jeg skulle kle på meg jakka idag! Aaaalt før tidlig! :)

Ja set er altfor tidlig. Klarer liksom ikke stramme inn magen (sånn som mange av oss damer gjør hehe) det blir en kul nederst :/

Jeg venter nr 3! Og magen min er like stor som uke16 med nr1!!! Bare pga oppblåst! Og skulle gjerne sjukt det en god stund til! Er bare 5+3 i dag...

Oh holy!!!! Er ikke lett å skjule graviditeten når man er så oppblåst !!!

Er ikke kommet til uke 4 ennå, så foreløpig ikke oppblåst ;) litt over to år siden jeg var sprekkferdig sist, så spent på å se når magen kommer nå;) men kan godt vente til uke 18 for min del!

Føler magen er stor i forhold til hvor langt på vei jeg er, spesielt på kveldstid. Men tror nok mest den er oppblåst siden jeg ikke har lagt så mye på meg enda. Men kan ikke huske at den var såpass stor sist gang så tidlig. Er 6 uke i dag.

Jeg venter nr 3. Er vel kanskje litt oppblåst, men ikke noe problem. Trener en del, kanskje det har noe å si? Det skal i hvertfall forhindre kvalme har jeg lest. Tipper jeg skal klare å holde det skjult langt over uke 12 i allefall. :)

Hehe har ikke så mye å si om man trener eller ikke. :) magen kan være oppblåst for det om :)

nr 2 for mi del! føler meg stor og oppblåst allerede,strammer i buksene og tar de videste gensere over:P enda jeg har endeel ekstra på kroppen så ble meget overasket når ei venninde spurte meg i går 6+5 om når jeg hadde tenkt til å fortelle henne at jeg er gravid. mente det var meget synelig.... kjanse for at oppblåstheten forsvinner snart?

Hehe har ikke så mye å si om man trener eller ikke. :) magen kan være oppblåst for det om :)
Siden det visstnok er bevist(i følge PT'en der jeg trener) at trening kan forhindre f.eks. kvalme, så ville det kanskje ikke vært rart om det også kunne ha effekt på om man er oppblåst. Alt er jo hormonelt. ;)

Mye mer oppblåst denne gangen!

Jeg venter nr. 2 og merker ikke noe særlig forskjell fra sist gang enda. Er 6+5 i dag.

Back
Topp