Dere som er sykemeldte

Håpefull84

Andre møte med forumet
Hva gjør dere hele dagen? Er nå 100% sykemeldt pga kraftig bekkenløsning. Her blir det mest sitting/ligging foran tven. Ikke mye jeg orker/klarer å gjøre.

Noen som har noen tips?

lese noen gode bøker eller gjøre håndarbeid (hekle, strikke, brodere, mm)

Hva gjør dere hele dagen? Er nå 100% sykemeldt pga kraftig bekkenløsning. Her blir det mest sitting/ligging foran tven. Ikke mye jeg orker/klarer å gjøre.

Noen som har noen tips?
Jeg tar masse pauser på sofaen, og det blir litt for mye data. Sykemeldt pga veldig lite jern, sliten og uvel. Økende blodtrykk. Innimellom hvile rydder og ordner jeg litt, samt baker litt.

100% sykemeldt for bekkenløsning.
To dager i uka er jeg hos fysio inkl trening på formiddagen - kommer hjem - dusjer- hviler og ser litt på boligjakten på tv6.
De andre dagene er det enten legetime, labratorietime, jordmortime- alltids noe. Også ser jeg boligjakten UK fra 13-15 hehe... Ellers så er det bare litt klesvask, bretting, oppvaskmaskin, vanlige små dagligdagseting. Ikke noe svært, fort sliten og trøtt. Strikker litt innimellom.
Klarer ikke sitte så lenge, heller ikke stå då lenge,

Skaff deg en Netflixkonto! Masse serier der :)

100% sykemeldt. Her går det i fn blanding av serier og brodering :-) Har jeg en god dag så pussler jeg med lett husarbeid. Lager også middag til mann og barn kommer hjem da såklart :-)

Er 100% sykemeldt fra jobb som sykepleier pga bekkenløsning, men skriver bacheloroppgave i tillegg så har nok å henge fingrene i:-)

Jeg er 70% sykemeldt nå. Kroppen er ikke helt med om dagen. Blir som de andre også sier, mye TVtitting og pc. Når jeg har energi til det gjør jeg ferdig små prosjekter. Vi har pusset opp en del den siste tiden, så det blir mest ferdigstilling av påbegynte prosjekter. Mannen tar seg av malingen :)

Også må vi ikke glemme at det ikke er lenge igjen til jul. Mye nettshopping i år, så er nesten ferdig med julegavene :)

Back
Topp