Hva fyller dere dagene med?
Kan jo bli litt lange dager.
Her går det i TV, blader, bøker og litt strikking.
Kan jo bli litt lange dager.
Her går det i TV, blader, bøker og litt strikking.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TV og sove. er ikke så mye annet jeg har orka å gjøre
Har heldigvis en mann som får hjulpet ungene opp om morgenen. Føler på at jeg ikke orker, for da kunne de sovet litt lenger. Men er morgenen som er mest sårbar for meg, så da tør jeg ikke å basere meg på å ta det.Disse svarene hørtes fantastisk ut Jeg er hjemme med lille på 15mnd så her raser dagene avgårde
Det er jo najs, da går tiden mot uke 12 fortere. Her går det syyykt sakteBlir mye Kardashians på sumo nå også holder vi på med oppussing så blir å hjelpe til med det,lage middag,levere og hente i bhg,de siste dagene har jeg vært ganske trøtt på dagen så blitt litt mye å ligge på sofaen. Syns dagene bare raser avgårde
Herlig [emoji847] Her jobber mannen fra 06 men hjelper til mye når han kommer hjem Kl 14. Så kan ofte roe ned litt da, vi har jo valgt å ikke ha henne i barnehage så koser oss masse også altså [emoji7]Har heldigvis en mann som får hjulpet ungene opp om morgenen. Føler på at jeg ikke orker, for da kunne de sovet litt lenger. Men er morgenen som er mest sårbar for meg, så da tør jeg ikke å basere meg på å ta det.
De står opp litt i tidligste laget her, men de er vant til det, jeg drar like før mannen når jeg jobber... Men da får de god tid til å kose seg med litt iPad og sånn før skolen.Herlig [emoji847] Her jobber mannen fra 06 men hjelper til mye når han kommer hjem Kl 14. Så kan ofte roe ned litt da, vi har jo valgt å ikke ha henne i barnehage så koser oss masse også altså [emoji7]
De står opp litt i tidligste laget her, men de er vant til det, jeg drar like før mannen når jeg jobber... Men da får de god tid til å kose seg med litt iPad og sånn før skolen.