Dere som er sykemeldte eller hjemme fra jobb

Flisaflisa

Flørter med forumet
Himmelbarn
Hva fyller dere dagene med?
Kan jo bli litt lange dager.
Her går det i TV, blader, bøker og litt strikking.
 
Netflix! Orker ikke å lese eller strikke, men håper det blir etterhvert. Prøver å gjøre noe fornuftig her hjemme hver dag, men blir lite av det :p
 
Akkurat denne uken har jeg hatt hjemmekontor i påvente av svar på prøvene mine. Siden det var stigning så blir det nok en tur på jobb i morgen, men er utrolig trøtt så spørs om det blir en litt kortere dag enn normalt.
 
Sykemeldt ut uken pågrunn av kvalme, har to svangerskap bak meg med ekstrem svangerskapskvalme, så når kvalmen kom snikende var det å få tabletter også noen dager uten jobb så de får begynt å virke, satser på at de virker og eg kan gå på jobb neste uke [emoji4]
 
Ser for det meste på TV og sover. :)
 
Tv og soving. Er ikke stort annet jeg orker. Er helt tappet for energi. Håper det bedrer seg når jeg er ferdig med støttemedisinene jeg tar.
 
Blir mye Kardashians på sumo nå :D også holder vi på med oppussing så blir å hjelpe til med det,lage middag,levere og hente i bhg,de siste dagene har jeg vært ganske trøtt på dagen så blitt litt mye å ligge på sofaen. Syns dagene bare raser avgårde :)
 
Kommer an på dagsformen. Idag har vært en god dag, så fikk byttet en barnebukse og handlet middag. Igår lå jeg stort sett rett ut, vekselvis mellom sofa og seng for variasjonen sin del. Imorgen blir det forhåpentligvis kiropraktor.
 
Disse svarene hørtes fantastisk ut :hilarious: Jeg er hjemme med lille på 15mnd så her raser dagene avgårde :hilarious:
 
Jeg er sykemeldt 60% pga kvalme. Så blir mye TV og soving. Mitt første svangerskap og ble veldig positivt overrasket da fastlegen min ringte meg ikveld halv sju for å høre hvordan det gikk med meg❤️
 
Disse svarene hørtes fantastisk ut :hilarious: Jeg er hjemme med lille på 15mnd så her raser dagene avgårde :hilarious:
Har heldigvis en mann som får hjulpet ungene opp om morgenen. Føler på at jeg ikke orker, for da kunne de sovet litt lenger. Men er morgenen som er mest sårbar for meg, så da tør jeg ikke å basere meg på å ta det.
 
Blir mye Kardashians på sumo nå :D også holder vi på med oppussing så blir å hjelpe til med det,lage middag,levere og hente i bhg,de siste dagene har jeg vært ganske trøtt på dagen så blitt litt mye å ligge på sofaen. Syns dagene bare raser avgårde :)
Det er jo najs, da går tiden mot uke 12 fortere. Her går det syyykt sakte :hilarious:
 
Har heldigvis en mann som får hjulpet ungene opp om morgenen. Føler på at jeg ikke orker, for da kunne de sovet litt lenger. Men er morgenen som er mest sårbar for meg, så da tør jeg ikke å basere meg på å ta det.
Herlig [emoji847] Her jobber mannen fra 06 men hjelper til mye når han kommer hjem Kl 14. Så kan ofte roe ned litt da, vi har jo valgt å ikke ha henne i barnehage så koser oss masse også altså [emoji7]
 
Herlig [emoji847] Her jobber mannen fra 06 men hjelper til mye når han kommer hjem Kl 14. Så kan ofte roe ned litt da, vi har jo valgt å ikke ha henne i barnehage så koser oss masse også altså [emoji7]
De står opp litt i tidligste laget her, men de er vant til det, jeg drar like før mannen når jeg jobber... Men da får de god tid til å kose seg med litt iPad og sånn før skolen. :happy:
 
De står opp litt i tidligste laget her, men de er vant til det, jeg drar like før mannen når jeg jobber... Men da får de god tid til å kose seg med litt iPad og sånn før skolen. :happy:

Jeg er bortskjemt med ei som sover godt og stortsett til 07 :hilarious: populært med Ipad da! ;)
 
Her går dagene i å sove, prøve å få i seg noe næring og se serier på Netflix/TVen.
Har dårlig samvittighet for at det er så lite energi til mini some kommer hjem fra barnehagen på ettermiddagen.
 
Har hatt hjemmekontor denne uken, blir som regel 20-30 min effektiv jobb, så 5 minutt pause på sofaen.. og sånn går no dagan :eek:
 
Back
Topp