Dere som er sykemeldt

MiniPilla

Glad i forumet
Har dere fått penger i dag??

Jeg er sykmeldt!! Hvorfor skulle jeg få penger i dag???

ORIGINAL: Puffen

Fordi det står at det er utbetalingsdag for sykepenger i dag..........

ORIGINAL: *nusse76*

ORIGINAL: Puffen

Fordi det står at det er utbetalingsdag for sykepenger i dag..........

Ahhh...............noe NAV greier altså!

Jeg får lønn fra arbeidsgiveren min også ordner de opp med NAV.

Sorry kan ikke hjelpe deg der!!!!

ORIGINAL: *nusse76*

Har dere fått penger i dag??

hey du da jeg gikk sykemledt fikk jeg penger den 25 i mnd.. har du ikke fått pengene dine eller?

Jeg får lønn fra arbeidsgiver.. Så ingen hjelp herfra desverre, annet enn et dytt.. [:)]

Er ikke sykemeldt men får foreldrepenger fra NAV. Har ikke sjekket om jeg har fått penger idag, men tror det er slik at pengene skal komme før 30. Dermed har NAV god tid på å få ut pengene, her pleier vi å få ca 25. men har opplevd å få både 23. og 30. Skikkelig irriterende at de ikke har en fast dato, bare en dato de MÅ ut innen..[:'(]

Jeg fikk de på onsdag jeg..

Pokker og altså....da er d helt sikkert noe surr fordi jeg bare er vikar!!! Må ta en tlf til nav da...[8|]

Takk for svar..[:)]

Jeg har ikke fått pengene ennå. Ringte Nav fikk vite at de hadde sendt pengene. Men de har selvfølgelig ikke satt de på kontoen min. De har sendt utbetalingsblanket, så får nok ikke pengene før på mandag. Så irriterende. Er så tungvint når jeg må i banken for å sette inn pengene

jeg har fått penger i deg.
Å får litt den  2 mai. de betaler ut litt hver 14 dag[:D]

De kjører normalt flere ganger i slutten av mnd. Rundt 25, 28 og 30. eller noe slikt. Så har du ikke pengene før mnd.slutt ringer du Nav.

Back
Topp