Dere som er sykemeldt...

Jeg sover mye. Og så har jeg begynt på en "40 dager til et organisert hjem"-utfordring, for å få meg selv til å faktisk gjøre noe og litt for å bli litt vedrr organisert når ting må gjøres om.

Trener to ganger i uka, og jobber ellers med å spise og sove.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Spennt mamma: svømte en gang i uka frem t jul og droppa bekkentreni ga, stsrta opp med ekstra svømming denne uka og så bekkentreninga fra neste uke. Når ons gruppa blir full blir d jo rn svømming. Ikke mange tilbud på svømming i lørenskog/ullensaker ømrådet... Flaks jeg fikk plass igjen

Hardt å være då trøtt og ikke sove ordentlig... Våkner hver 2-3t for å tisse og brette over Liam, så er liksom allrrede på tidsskjemaet for amminga, hehe

Tips til tidsfordriv: broder fødselsbilde. Jeg er hjemme alene med en gutt på 10 snart 11 mnd, så dagene går å bekkene skriker. Prøvde å søke jobb så pappan kunne være hjemme, men fikk ingen napp.. å nå er bekkenet så dårlig å far jobber som fisker så får se hvor lenge det holder før jeg trenger hjelp til å komme meg til å fra do som sist.

Bekkentrening skal jeg begynne med 1x i uken i varmt basseng, mulig også fysioterapi.
Ellers går dagene i strikking, kikking på forum, lesing, små turer, soving da jeg sover dårlig på nettene føler det gnisser i symfysen. Gjør noe lett husarbeid innimellom og lager middag til samboer kommer hjem. Å sånn går nu dagan;)
Hadde 1 dag tilrettelagt på kontor denne uken, å fantastisk hærlig å vær på jobb. Satse på sikt på at jobb kan tilrettelegge for kontorarbeid med min 2 dager på kontor!

Back
Topp