Dere som er sykemeldt...

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
I går måtte jeg bare gi opp å få meg sykemelding, da bekkenet er gått i fullstendig vranglås og nekter å samarbeide med meg mer!.. Men må helt ærlig innrømme at det var en liten nedtur å ikke kunne jobbe mer :( nå når jeg har summet meg litt så innser jeg jo at jeg heller får ta å kose meg å nyte tiden best mulig fremover. Hva fyller dere dagene med? :)

Foreløpig tur, fysioterapi og hekling ;) Blir og oppdatert en del på serier på tv :p

Sniker fra juni her. Jeg har vært sykmeldt siden uke 7, litt 50% men de siste to mnd har jeg vært 100%. Og siden bekkenet bare blir verre, begynner jeg å bli litt urolig for tiden fremover. Begynner å merke det på humøret og kroppen at jeg har vært mye i ro og vært mye hjemme. Tips til tidsfordriv mottas med stor takknemlighet :)

Her blir det mye strikking av baby klær....også begynt å utforske å sy litt så klarer fint å fylle dagene:)

Jeg har vært sykemeldt siden uke 10 pga bekkenløsning og veldig fysisk jobb.
Jeg bedriver dagene med trening, baby utstyr shopping, planlegging og ikke minst mye søvn:)

Strikker en delbjeg og, samt lærer meg å sy litt. Får besøk av venninner, går tur og trener om jeg orker. Nå er formen slik at det går bra.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært lenge sykemeldt pga kvalme/oppkast og utmattelse. De første månedene orket jeg ikke gå ned i kjelleren for å vaske tøy, så da ble det mye soving og tv.. Nå har formen steget betraktelig, og jeg nyter hvert minutt, til å leke med datteren min, glede meg over svangerskapet, vasker tøy, ser på baby utstyr og treffer venner som event også er hjemme:-)

Synes det er kjempenederlag, for jeg er egentlig ikke dårlig, bare trøtt og sliten, og sliter så sykt med dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør mer; går tur, rydder og alt det der. Jeg ligger i senga og ser på netflix, og bruker pcen mye. Strikker et par pinner nå og da, veldig ulikt meg, som ellers er en strikkemaskin.

Mannen gjør SÅ mye, lager all maten og gjør det nødvendigste av husarbeid. Jeg blir bare så katatonisk av å ha "fri".

Jeg jobber 50% , enn så lenge. Sliter vanvittig med bekkenet og energi, så blir mye avslapping før jeg henter ungene på skole og bhg. Gjør også middagen klar + det jeg klarer av husarbeid :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Ikke mye nei, sover, ser film og leser

Her skjer det ikke stort på dagtid. De siste dagene har jeg sovet en del, sliten etter jula gitt :p Blir litt husarbeid de dagene jeg klarer det, ellers en del internett og litt tv :p

Har vert sykemeldt siden ca uke 10 av forskjellige grunner. Første delen av sykemeldingen gikk med på å ligge på sofaen, og konstant oppkast. Så hadde eg ein opptur, var på besøk til folk som også gikke heime, vasket tak og vegger og var flink husmor ;-) Men no begynner tvillingmagen å bli stor, og eg føler meg konstant trøtt. Det er tungt å utføre husarbeid. Så no går det mest i sofasliting og tvtitting. Har tenkt på å begynne å strikke, men aldri komt i gang. Er nok litt for flink til å gå hjemme, for tiden har flydd no når eg har gått heime..... ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har vært sykemeldt siden uke 10 pga bekkenløsning og veldig fysisk jobb.
Jeg bedriver dagene med trening, baby utstyr shopping, planlegging og ikke minst mye søvn:)
Hva slags trening driver du med? :) går det bra selv med bekkenløsning?

Synes det er kjempenederlag, for jeg er egentlig ikke dårlig, bare trøtt og sliten, og sliter så sykt med dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør mer; går tur, rydder og alt det der. Jeg ligger i senga og ser på netflix, og bruker pcen mye. Strikker et par pinner nå og da, veldig ulikt meg, som ellers er en strikkemaskin.

Mannen gjør SÅ mye, lager all maten og gjør det nødvendigste av husarbeid. Jeg blir bare så katatonisk av å ha "fri".

Sliter også med dårlig samvittighet. For alt som ikke blir gjort, og nå jobben.. Skal bruke noen dager på å slappe av, så skal jeg se etterhvert om jeg ikke får gjort noe mer ut av dagene :)

Har vært sykemeldt i over 2 månder nå pgr av kraftig bekkenløsning. På dagtid når æ e alene hjemme så går tia til soving,husarbeid,tv titting,kafe med andre som er hjemmeværende,og baking :P
Først synes æ det va trasig å sku gå heime,men nu storkosa æ mæ og æ ser bare hvor mye mere tid man får med de andre barna og samboer med at en er hjemme og tar sæ av alt istede for at når man kommer hjem fra jobb og stresser med middag og husarbeid,nå er alt gjort til de kommer hjem og da har man så utrolig mye mere tid med barna <3

Hva slags trening driver du med? :) går det bra selv med bekkenløsning?

Må sies at jeg ikke har veldig vondt hver dag. Bare når jeg har vært over aktiv eller beveget meg feil. Når jeg jobbet ble det så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå.
Jeg har trenet mye før så kroppen klarte mer enn forventet. Yoga, raske gå turer og sykkel har vært det beste selv om de raske gå turene begynner å gjøre mer vondt nå i uke 24.

Henger på storsentre og drikk latte, ser på babyklær og slapper av hjemme. Gravidsvømming ons og tors, bekkentrening mandager og manuelterapi hver uke...

Back
Topp