Junigutt og aprilgutt
Betatt av forumet
Har vært sykemeldt av og på i 50% siden begynnelsen av svangerskapet. Først kvalme/ oppkast så trøtthet. Nå er jeg 100% syk et par dager pga. en vanvittig heftig forkjølelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vært 100% sykemeldt fra uka før jul på grunn av bihulebetennelse som aldri gir seg, hatt det siden september og gått å hangla siden. .så blei til slutt sykemeldt 1 måned for å komme meg ordentlig.. men nå har bekkenløsningen slått til for fullt så lurer på om jeg må tilbake i jobb fra 3 februar. håper jeg blir sykemeldt til permstart 7 mars, bekkenløsning og småbarnsavdeling er en dårlig kombo .. klarer ikke å løfte min egen unge en gang..
Har du sjekka om du er allergisk mot noe? Jeg gikk med kronisk bihule- og halsbetennelse i over to år, før jeg fikk vite at det var melkeallergi. Frisk som en disk etter at jeg kutta alt av melkeprodukter. reell er uansett veldig slimdannende, så klan være en god ide å prøve melkeprodukter kost en periode... Erstatt det med ris-havre- eller soyamelk. Bare et tips fra meg som føler skikkelig med deg. Bihulebetennelse er noe skikkelig herk, og man blir så utslitt av det. Klem.
Har du sjekka om du er allergisk mot noe? Jeg gikk med kronisk bihule- og halsbetennelse i over to år, før jeg fikk vite at det var melkeallergi. Frisk som en disk etter at jeg kutta alt av melkeprodukter. reell er uansett veldig slimdannende, så klan være en god ide å prøve melkeprodukter kost en periode... Erstatt det med ris-havre- eller soyamelk. Bare et tips fra meg som føler skikkelig med deg. Bihulebetennelse er noe skikkelig herk, og man blir så utslitt av det. Klem.