Dere som er sykemeldt...

Har vært sykemeldt av og på i 50% siden begynnelsen av svangerskapet. Først kvalme/ oppkast så trøtthet. Nå er jeg 100% syk et par dager pga. en vanvittig heftig forkjølelse.

Jeg var 50% sykmeldt i sept og 100% sykmeldt i ok pga hyperemesis. Jobbet 100% frem til forrige uke. Da ble eg 60% sykmeldt pga kvalme, sliten, kynnere og smerter i ryggen. Regner med at jeg ikke kommer til å gå opp i arbeidsprosent så blir nok sykmeldt frem til permisjonsstart. Var sjefen min som foreslo at jeg skulle sykmelde meg 60% pga hun så jeg sleit meg igjennom dagen og vekten min er fortsatt under stattvekten.

100% sykmeldt i oktober*

Jeg ble først 20% sm pga trøtthet. Det økte så til 50% og videre til 90% (var da bare med noen timer i uka med mørkedemo og div). Nå er jeg 100%sm. Energien er helt på nullpunktet til tider... :(

Jeg har vært 100% sykemeldt siden oktober pga bekkenløsning!!! :/
Så er litt lei av å trø hjemme om dagen ja ;)

Jeg ble 50% sykemeldt for ei uke siden pga bekkenet og at jeg er veldig sliten. Er det ut februar nå, håper jo jeg kan komme meg mer tilbake på jobb, men foreløpijehg det godt å få tid til å slappe av litt også før lillemann kommer jeg fra barnehagen :)

Jeg har vært 100% sykemeldt snart to uker. Skal tilbake i full jobb på torsdag :-)

Vært sykemeldt pga mye og vonde kynnere og null energi i det hele tatt. Da ble jobben som sykepleier for tung for meg.. Når jeg er tilbake i jobb nå skal jeg få tilretteleggingstilskudd fra NAV så jeg har en person som kan gjøre de tunge løftene og stellene for meg, så jeg kanskje kan jobbe fre til permisjonen :-)

Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet...først pga blødninger fram til uke 12, så livmorfremfall...og bekkenet. Ganske kjedelig, men sånn er det...

Jeg ble 100% sykemeldt 14. Oktober pga en kraftig blødning. Alt sto bra til med babyen og det kom ikke fra livmoren, men har hatt småblødninger hele veien, så de vil ikke at jeg skal jobbe. Derfor har jeg bare vært hjemme hele tiden, og er fortsatt sykemeldt helt til permisjonen min starter 26. mars. Heldigvis er jeg en person som så si aldri kjeder meg, så jeg koser meg med å gå hjemme! I tilleggg har jeg venner og familie å være sammen med om jeg har lyst til om dagene også. Så alt er egentlig bare helt greit, får jeg slappet ordentlig av frem til lillegull kommer!! :-)

50% fra forrige mandag pga bekkenløsning og fordi at jeg trenger mer overskudd for å kunne ha noe ettermiddag med sønnen min.

vært 100% sykemeldt fra uka før jul på grunn av bihulebetennelse som aldri gir seg, hatt det siden september og gått å hangla siden. .så blei til slutt sykemeldt 1 måned for å komme meg ordentlig.. men nå har bekkenløsningen slått til for fullt så lurer på om jeg må tilbake i jobb fra 3 februar. håper jeg blir sykemeldt til permstart 7 mars, bekkenløsning og småbarnsavdeling er en dårlig kombo .. klarer ikke å løfte min egen unge en gang..

Har du sjekka om du er allergisk mot noe? Jeg gikk med kronisk bihule- og halsbetennelse i over to år, før jeg fikk vite at det var melkeallergi. Frisk som en disk etter at jeg kutta alt av melkeprodukter. reell er uansett veldig slimdannende, så klan være en god ide å prøve melkeprodukter kost en periode... Erstatt det med ris-havre- eller soyamelk. Bare et tips fra meg som føler skikkelig med deg. Bihulebetennelse er noe skikkelig herk, og man blir så utslitt av det. Klem.

ble sykemeldt i uke 16 pga lavt blodtrykk.. har vært nede på 90/40..

Har du sjekka om du er allergisk mot noe? Jeg gikk med kronisk bihule- og halsbetennelse i over to år, før jeg fikk vite at det var melkeallergi. Frisk som en disk etter at jeg kutta alt av melkeprodukter. reell er uansett veldig slimdannende, så klan være en god ide å prøve melkeprodukter kost en periode... Erstatt det med ris-havre- eller soyamelk. Bare et tips fra meg som føler skikkelig med deg. Bihulebetennelse er noe skikkelig herk, og man blir så utslitt av det. Klem.

Skulle være frisk som en fisk der, ja....

Jobbet 100% frem til uke 21.. Da begynte kreftene å t slutt og bekkenet begynte å krangle en del. Ble så sykemeldt 50%, og med litt tilrettelegging gikk det bra i 5 uker..:-( nå har jeg gått ut i 100% sm frem til Torsdag.. Levere mini til og fra barnehagen er nesten Max av hva bekkenet klarer.. Hadde bekkenløsning sist og, så ville være forsiktig denne gangen..!:-)

ja, er allergisk mot graviditet :P hehe.. har hatt kronisk i alle 3 svangerskapene.. når ungen er ute er jeg kvitt det ;)

Back
Topp