Dere som er sykemeldt...

Ble sykemeldt i desember pga mye nedpress og kraftige kynnere, kynnerene påvirker livmorhalsen, så får ikke gjøre en driiiiit =/ Savner jobb skikkelig nå!

Jeg er ikke sykemeldt, men gikk over på svangerskapspenger da keg vr i uke 19. Hadde før det jobbet bare 50% fra uke 6 pga kvalme.
Gikk over på svangerskapspenger pg risikosvangerskap (tvillinger)bog forsi jeg begynte å få en del kynnere når jeg var veldig fysisk. Noe som skjedde ofte i mn jobb.

Guuuuud, så mange skriefeil!!! Sorry!!! Telefontastaturet mitt lever sitt eget liv ;)

Har fått svangerskappenger fra slutten av september pga bekkenløsning:-\
Kjempe glad jeg har fått d,men utrolig kjedelig å kun gå hjem...:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har vært 30% sykmeldt i to måneder nå. Er sykmeldt pga bekkenløsning og at jeg er veldig sliten.

Eg blei sjukmeldt i veke 6 pga kvalme, etter det har plagene komt som perler på ei snor. Men gjekk over på sv.skaps pengar no forrige veke fordi det er tvilling svangerskap. Mi erfaring er at om enn er dårlig nok så er det berre ei lukke å få ligge heime. Og så er en lykkelig dei dagane enn er bra og får gjort noko av det enn har lyst til å gjere.... :)

via BV app på mobil

Ble sykemeldt i midten av desember fordi babyen lå veldig langt nede i bekkenet mitt som gjorde at jeg fikk menssmerter og nedpress... Sykemeldt fortsatt grunnet vondt ved symfysen/ bekkenløsning...

Har vært sykemeldt siden september, 100% siden 2.oktober.
Først pga hyperemesis, så pga bekken og prolaps.

Ifølge nav har jeg ikke rett på svangerskapspenger.

jeg er 40 % sykemeldt. .. har vært det litt under en uke da :-P

rett og slett pga energien ikke strekker til lenger, og bekkenet har begynt å herje med meg...

foreløpig frem til 8. februaf, men har en følelse av at det blir lenger ja.... :-)

Fikk 20% i okt/nov så jeg kunne gå
Til fysio en dag i uken. Ble 50% fra januar da jeg ikke hadde noe energi. Så fikk jeg 100% i går men det er kun for en uke siden jeg fikk bronkitt

Jeg var sykmeldt frem til uke 13 sånn ca pga kvalme, vond rygg og oppkast. Ble etterhvert bedre og gikk tilbake til 100% jobb.
Forrige uke ble jeg sykmeldt 50%, pga av kynnere skrev legen, men det er like mye fordi beina blir så vonde etter en dag på jobb, så er helt ferdig når jeg kommer hjem. Nå jobber jeg 2-3 dager i uka, slik at jeg får hele fridager, det fungerer greit, og håper jeg kan fortsette slik til permisjonsstart :)

vært 100% sykemeldt fra uka før jul på grunn av bihulebetennelse som aldri gir seg, hatt det siden september og gått å hangla siden. .så blei til slutt sykemeldt 1 måned for å komme meg ordentlig.. men nå har bekkenløsningen slått til for fullt så lurer på om jeg må tilbake i jobb fra 3 februar. håper jeg blir sykemeldt til permstart 7 mars, bekkenløsning og småbarnsavdeling er en dårlig kombo .. klarer ikke å løfte min egen unge en gang..

Har vært 100% sykemeldt siden uke 5 i svangerskapet (slutten av august) pga hyperemesis og nå i tillegg bekkenløsning. Kommer til å være sykemeldt frem til permisjon.

Har vært sykemeldt av og på , samt div % siden uke 8. fra uke 8 til uke 15 var det svangerskapskvalme. Etter det var det dårlig form generelt og arbeidsrelatert. Nå er det grunnet trøblete bekken.

vært 100% sykemeldt fra uka før jul på grunn av bihulebetennelse som aldri gir seg, hatt det siden september og gått å hangla siden. .så blei til slutt sykemeldt 1 måned for å komme meg ordentlig.. men nå har bekkenløsningen slått til for fullt så lurer på om jeg må tilbake i jobb fra 3 februar. håper jeg blir sykemeldt til permstart 7 mars, bekkenløsning og småbarnsavdeling er en dårlig kombo .. klarer ikke å løfte min egen unge en gang..
Burde jo være greit å bli videre sykemeldt da..

Jeg ble sykemeldt i uke 8 pga kvalme og at jeg ikke kunne jobbe i min natt stilling pga fare for å bli utsatt for voldelig utagering. Begynte å jobbe tilrettelagt i uke 14 og dette klarte jeg frem til uke 16 da ble jeg sykemeldt pga bekkenløsning. Siden uke 20 har jeg vært sykemeldt pga tvillingsvangerskap og bekkenløsning Og kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet.

Først var jeg 100% sykmeldt i 5 uker grunnet kvalme, så jobbet jeg 100% i en uke før bekkenløsningen tok meg. Så nå er jeg 60% sykmeldt, og har tilrettelegging de to dagene jeg er på jobb.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg ble sykemeldt da jeg fant ut jeg var gravid på grunn av blødninger og tre SA tidligere. Var sykemeldt til uke 20 ca og jobbet da 50% i 6 uker før jeg ble helt sykemeldt igjen. Nå er det pga bekkenplager og fordi svangerskapet har vært veldig tøft psykisk mtp å miste igjen, pluss hyppige kontroller pga høyriskikosvangerskap som tar en del av energien. Kjenner det er godt å roe litt ned nå og bare la det synke inn over meg at vi faktisk skal ha en prins nr 3 om ikke så lenge <3

Back
Topp