Dere som er single!

Jeg traff min gogutt på møteplassen.no i mai 2010 :) Nå har vi kjøpt og bygget helt nytt hus og har ei lita jente på vei i august så ikke gi opp :) Han jobber offshore og det passer perfekt for oss :) Jeg har jentekvelder å koser meg maks som "singel" når han er borte (uten utroskapen selvsagt) og gleder meg ihjæl til han kommer hjem hver eneste gang :D Lykke til :)

Enn så lenge så trives, jeg. 

skjønner sååå godt hva du mener!!! akkurat nå hater jeg å være singel med hvert et bein i kroppen tror jeg... kan jo være det er ekstra ille nå i og med at jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte mannen som jeg virkelig kunne se for meg å bli gammel sammen med og han viste seg å være tidenes drittsekk... og selv om jeg vet at han er det så herregud som jeg savner han!!! 

Syns det er super deilig, vært det i 1.5 år. Men var i ett åtte år langt dårlig forhold før, så kan jo være derfor;) Men ingen mann i mitt liv på lenge lenge!:)

Bare å kjøre på på sukker ol. Det er jo helt normalt/normalen blant single nå. Har selv profil på nett, men har aldri ønsket å møte noen av de, men det er av helt andre grunner enn manglende tro på at det går an der.

Back
Topp