Dere som er single!

Tøsa!

Gift med forumet
Hvordan synes dere det er?

Jeg synes det er helt pyton!
Makter ikke dette lenger jeg, vil ha noen!
Blir så missunelig når folk snakker om samboeren sin og alt det der.
Heldige de er!

Mange som sier de nyter singellivet, kan ikke forstå hvorfor!

Har vært singel noen år nå, møtte BF i 2007, og før det så var jeg ikke i noen nevneverdige forhold, bare korte flørter egentlig, men nå er jeg helt despo!
Like før jeg lager meg profil på match eller noe.

Hehe.. Jeg hata det like mye som deg. Derfor laget jeg meg profil på Sukker. Så kvalmt som det høres ut men det ble "love at first sight".

Begynte å snakke med han en onsdag på sukker, samme kveld ble det facebook, dagen etter sms og på lørdag møttes vi. Han kjørte 10 mil en vei for å hente meg midt på natta.. Eller ikke han siden han drakk, han fikk sjåføren til å kjøre han. Haha.. Så lå jeg over ( :O). Kjørte meg tilbake de 10 milene om morgenen. Påfølgende mandag kom jeg til Trheim igjen og da kom han på besøk og fyren har aldri dratt hjem igjen. Dette var i juni. Haha!

Så jeg sier det virker lamt, men det er jo sånn dating fungerer nå...:P

Jeg møtte min på blink.....

Ser ingenting negativt i å lage seg en profil.
Min venninne hadde en vellykket date med en fra sukker forrige uke og de skal møtes igjen over påsken.

Sier bare

GO FOR IT!!

Du kan bli positivt overrasket :)

Først må du komme deg ut av det hølet du bor i, tror jeg..

Senator Malin skrev:
Hehe.. Jeg hata det like mye som deg. Derfor laget jeg meg profil på Sukker. Så kvalmt som det høres ut men det ble "love at first sight".

Begynte å snakke med han en onsdag på sukker, samme kveld ble det facebook, dagen etter sms og på lørdag møttes vi. Han kjørte 10 mil en vei for å hente meg midt på natta.. Eller ikke han siden han drakk, han fikk sjåføren til å kjøre han. Haha.. Så lå jeg over ( :O). Kjørte meg tilbake de 10 milene om morgenen. Påfølgende mandag kom jeg til Trheim igjen og da kom han på besøk og fyren har aldri dratt hjem igjen. Dette var i juni. Haha!

Snakka med en venninne av meg om det her om dagen, det med dating på nett er ikke så borte vekk.
Før tenkte man jo å hææææregud når man hørte at noen hadde møtt noen på nettet, men nå er det liksom vanlig.
Jeg henger nok litt igjen på den så jeg kvier meg litt for det.... O.o

Jeg gidder ikke sitte her og slenge ut av meg en hel hau av disse dårlig klisje greiene om at det kommer når det kommer og er riktig osv, for det hjelper faktisk ikke en dritt. Jeg var såååå lei av å høre det i de periodene jeg var dritt lei av å være singel...

Ja, det suger skikkelig å ikke ha noen der!
Og jeg føler masse med deg!

*klemmepå*

Så sukker er greia da ja

Ja, men jeg tenker jo mitt når jeg ser folk jeg kjenner på sånne sider, selv om jeg ikke synes det er så ille, så tenker jeg liksom at jasså du er her ja, dårlige tider? Desperat?

Er redd for at folk skal tenke det om meg.

Ikke nok med det, jeg er så paranoid at jeg er redd folk skal snakke om meg og... haha. Kødder ikke. Jeg tror til enhver tid at folk snakker om hvor "tjukk jeg har blitt" og alt sånt.
Djiiiiiiis.

©Smartass skrev:
Først må du komme deg ut av det hølet du bor i, tror jeg..

Hahaha! I'm on my waaay!
Et år til nå, så skal jeg aldri sette mine bein i "Rock City" mer...
De har tatt helt av:

Det står Rock City på bussene og... Hjelp!

Tøsa! skrev:
Så sukker er greia da ja

Ja, men jeg tenker jo mitt når jeg ser folk jeg kjenner på sånne sider, selv om jeg ikke synes det er så ille, så tenker jeg liksom at jasså du er her ja, dårlige tider? Desperat?

Er redd for at folk skal tenke det om meg.

Ikke nok med det, jeg er så paranoid at jeg er redd folk skal snakke om meg og... haha. Kødder ikke. Jeg tror til enhver tid at folk snakker om hvor "tjukk jeg har blitt" og alt sånt.
Djiiiiiiis.

Jeg har ikke hatt noen suksess med nettdating, men jeg vet om veldig mange som har det. Så kjør på!
Og for å bruke venninna mi sitt argument, "hvordan i h**** skal du liksom møte noen på noen annen måte når du aldri kommer deg ut av huset liksom, drit i om du har teite prinsipper, er de så gode om de sørger for at du ender opp alene?"

Er i et forhold nå og det eneste som egentlig er galt med det er at jeg foretrekker å være singel. Følelsene er der for mannen og vi har det bra sammen, men jeg trives likevel aller best alene.

Aldri forstått meg på de som bare må ha noen i livet sitt.

Var singel i 10 år før jeg gikk inn i dette forholdet. Har vært gift i mange år før det også, men nei..jeg trives rett og slett med å være singel.

For meg har ikke singelliv noe som helst med festing, flørting eller uforpliktende sex å gjøre. Jeg er oppdratt til å bli en selvstendig person av en svææært selvstendig mor og jeg ser en klar forskjell på å ha lyst til å ha noen nær og på å trenge å ha noen der. Jeg trenger ingen mann.
Klarer alt selv.

Visst kan jeg kose meg masse med kjæresten, men orker ikke være sammen med noen døgnet rundt, dag etter dag.

Senator Malin skrev:

Nesten samme historie her, bare her møtte jeg min på møteplassen. Han flytta vel hos meg 3 uker etter første date, nå er vi forlovet og skal bygge hus.

Og da jeg var singel, synes jeg det var helt jævlig. Mine velmenende venninner mente jeg måtte jobbe med meg selv, eeelske mitt eget selskap og singeltilværelsen osv, og mente at jeg var desperat og uselvstendig som ville ha kjæreste og ikke bare pule rundt og kose meg som singel. Godt å høre at jeg ikke er alene om å mistrives som singel!

Jeg syns det går helt greit, jeg. Eneste er det økonomiske - skulle ønske jeg hadde en rik mann. Som jeg ikke nødvendigvis så så mye til. He he. 

Da minsten hadde kolikk, sov bf her en del da det var vanskelig for meg å få hjulene til å gå rundt med en 4-åring som krever sitt og en hylende baby (og vasking av klær og matlaging og husarbeid osv). Men tilslutt ba jeg ham om å dra hjem - orket ikke ha ham her mer og trengte å være for meg selv!! Er ikke vant til å ha noen rundt meg 24/7 - jeg ble en sur bitch, rett og slett. 
Jeg er nok ikke skapt for å være i noe forhold. Og hvis jeg savner noe, så er det kun praktisk/økonomisk - og det er vel ikke akkurat grunn nok for å ha et forhold til noen. 

Jeg møtte kjæresten min på møteplassen.no.
Å vi er tilogmed fra både samme by, samt samme stedsplass....hehe...men han er noen år yngre enn meg, derfor kjente jeg ham ikke.

Nå er det jo blitt vanlig med nettdating, å det er ikke desperat i det hele tatt.

Jeg er veldig delt, har bare hatt 2 korte forhold siden jeg ble gravid for 6 år siden. Og på en måte liker jeg å være alene fordi jeg har blitt så sær, men samtididg ønsker jeg noen å dele ting med. Så merker jeg at det er sårt når alle vennene mine kommer videre her i livet med mann og flere barn, mens jeg føler jeg sitter fast i samme spor....

Men nettdating er ikke noe for meg, det har jeg prøvd og jeg tiltrekker meg bare 55+ og det er ikke aktuelt hehe

Jeg savner også veldig det å ha en kjæreste.. Det er snart 1 år siden jeg ble singel, og da det skjedde overbeviste jeg meg elv om at jeg skulle være singel i mange år. fordi jeg ble så såra og skuffa. Men nå begynner jeg å savne det skikkelig, og ser for meg at jeg er klar for å få en kjæreste igjen.

Har også tenkt på nettdating , men er som deg også litt redd for akkurat det. Er redd for at noen andre skal se det som kjenner meg osv. og begynne å snakke om meg " ho har en datter på 5 mnd, og er allerede ute etter noen", eller sånne ting som du også er redd for.. Jeg kommer fra et litt lite sted også , der alle vet hvem alle er, så jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å lage en profil på nettet :) HAha, får vell bare vente til jeg kan begynne å komme meg litt ut på egen hånd og bli kjent med nye :) Har vell egentlig litt godt av å være singel en stund :)

TOPP TOPP TOPP

Jeg er overhode ikke klar for å møte noen nå.. Jeg og bf gikk fra hverandre for 2 sommere siden.. og jeg trives veldig godt som singel!

Akkurat sånn som det ser ut nå.. så tror jeg det blir lenge til jeg går på "jaktmarkedet" Synes det er knall å være alene jeg! Savner ikke noen i det hele tatt. Den tiden kommer nok, men ser for meg at det blir lenge til:)

Jeg begynner å bli skikkelig deprimert av å være singel...

Jeg er veldig selvstendig, så jeg har ikke bruk for en mann sånn sett, men jeg er en romantiker til tusen, og blir snart gal hvis jeg ikke finner noen jeg kan ligge i armkroken til.

Jeg forelsker meg utrooolig sjelden, men når jeg først gjør det, går det så fort, at den potensielle er skremt bort i løpet av dagen.

Savner noen å se film sammen med, spise med, våkne med, dra på turer med, lekesloss med, gå turer med... åååh

Akkurat er det helt greit - selv om jeg er gravid. 
Ble singel for ikke så veldig lenge sia.
Men til vanlig så vil jeg ha en. Føler meg fort ensom når jeg ikke har en mann å dele hverdagene og livet med ... 

RekeKreke skrev:

Jeg gidder ikke sitte her og slenge ut av meg en hel hau av disse dårlig klisje greiene om at det kommer når det kommer og er riktig osv, for det hjelper faktisk ikke en dritt. Jeg var såååå lei av å høre det i de periodene jeg var dritt lei av å være singel...

Ja, det suger skikkelig å ikke ha noen der!
Og jeg føler masse med deg!

*klemmepå*

Signerer reka her!!

Jeg er ikke singel, men jeg kjenner veldig igjen følelsen din, og tankene. 
Jeg hatet og være singel på slutten. Hadde vært det i flere år før jeg møtte samboerne min. Og den klisje greiene han kommer når du minst venter det....... En forferdelig irriterende setning.

Jeg prøvde nettdating jeg også, men ble ingen suksess. Fikk noen dater da. Greie fyrer men, vi manglet kjemi.

hehe, men kunne absolutt ha møtt mannen i mitt liv på nettdating altså, så jeg anbefaler det jeg. Du har ingenting å tape :) 

Tvi tvi

Back
Topp