Dere som er sammen med "the one"

*BLUE ROSE*

Forelsket i forumet
Hvordan traff dere han/hu?
Kjærlighet ved første øyekast eller hadde dere vert kjent lenge?

Fortell gjerne [:D][:D]

Hadde gitt opp mannfolk (og damer for den del,vurderte å bli lesbisk men gav opp da jeg ikke klarte å mane fram de rette følelsene på kommando) og havna på fest med venner da han plutselig dukka opp....Kom i snakk med han og han sendte en del meldinger med han på face og mobil helt til jeg backa ut og ikke gadd mer..
Hørte ikke noe mer før jeg engang i stupfylla ringte han helt utav det blå...Har ikke peeeiling på hvorfor...
Så kom vi i snakk igjen og 3 uker etterpå var det oss...[:)]

JAMMEN bra jeg tok den telefonen i fylla..[8D]
er faktisk sant det de sier,han kommer når du minst aner det...

Traff hverandre på byen. Ikke kjærlighet ved første blikk for min del nei, mere for hans del tror jeg...
Dette er 6,5 år siden, vi var av og på i 3-4 år og nesten ett års pause. Ble sammen igjen, jeg flytta inn til han, 2 uker etterpå ble jeg gravid, vi kjøpte leilighet sammen og vips så kom Ronja[:)]

Kjærlighet ved første blikk ja,mildt sagt.
Ble forlovet etter 4mnd,og gravid samme mnd,hehe.

Traff han via en nettside faktisk,hadde jeg aldri trodd,men jommen klaffet det ikke,pluss moms.
Så her sitter vi da,med nr 2 på vei,2års bryllupsdag i februar,og 4år sammen,hehe [:D]

Møttes gjennom felles kjente, så i begynnelsen møttes vi vel mest på fest[8D]

Broren min hadde funnet seg kjæreste, og ho hadde en kamerat som hadde lagt merke til meg.. Jeg visste ikke hvem han var, så neste gang broren min skulle besøke kjæresten sin, blei jeg med for å treffe han fyren. (ca 2 timer unna meg)
Og der var broren til kjæresten til broren min!! HAN likte jeg, hihi, og han likte meg også fra første stund!
Vi var venner et par mnd før vi blei sammen. Giftet oss da vi var 19, nå er vi 25, med hus og 2 flotte barn[:D]
Så jeg og broren min har gifta oss med et søskenpar[:D]

Traff han på nettet, snakket en stund i tlf før vi møttes- og det var kjærlighet ved første blikk<3

Skulle til Thailand med familien. Og det skulle han også.
Så han på Gardermoen og ble SÅ betatt!
Vi skulle tilfeldigvis på samme hotell der nede, men begge var så sjenerte, så ble ikke mer enn blikk.

På vei hjem var jeg alvorlig syk(salmonella, men oppkast, diare, feber..etc..)
Fikk halve flyet for meg selv(utenfor sesong), og kjeda meg veeeeldig.
Halveis under flyturen kom lillebroren hans(som er 5 år yngre) og spurte om jeg hadde det bra.
Jeg svarte: "Hadde vært bedre omdu hadde henta han eldste broren din.."
Og det gjorde han[:D][:D][:D] Da var det gjort,og 26.oktober var det 5 år siden jeg så ha på Gardermoen for første gang, og vi har vært sammen over 4 år og 3 mnd [:)]

Traff hverandre på en fest.
Jeg/vi så hverandre ganske tidlig på kvelden.
Vi pratet og pratet og pratet, og kunne ikke ta øynene fra hverandre.
Ble veldig godt kjent denne kvelden, for pratet om alt mellom himmel og jord.

Etter denne kvelden har vi vært uatskillelige, bortsett fra alt som hører med til dagliglivet da; jobb, skole, trening osv.
Har vært sammen 7 år, og har det fantastisk bra sammen!

Vi krangler ikke, kan være uenige, men aldri langsinte. Leier hverandre i hendene ute, han åpner bildøren for meg av og til, og vi sovner alltid sammen. Har også tider hvor vi er nyforelsket igjen. Herlig! [:)]

Er ikke gift da, men veldige lykkelige samboere! [:)]

Den korte versjonen: Jeg møtte ham første dagen på skolen. Likte ham litt der og da, men falt ikke pladsk. Dagen etter var det fadderkveld. Hadde bestemt meg for å ikke rote med noen, så fremt ikke han viste interesse. Det gjorde han, men jeg ville ikke være på fylla om vi skulle ta steget lenger. Så to dager senere ble jeg med ham hjem etter skolen (da jeg endelig turte). Flyttet inn etter noen dager og fant ut at jeg var gravid noen uker senere og i dag er vi lykkelig gift og har en herlig sønn sammen. [:)]

Traff min på jobb jeg. [:D]

Først var vi bare sånn perifere kjente, hadde kjærester på vær vår kant.

En fredag i oktober for snart 2 år siden, så hadde det seg slik at en fyr på jobb bedde meg ut på byen. Jeg hadde stengevakt den dagen, så kom litt senere.

Og jeg husker det STRIREGNET, alle himmelens sluser hadde åpnet seg. Og jeg skulle prøve å finne han jeg skulle ut med på en pub jeg ikke aaaante hvor var, bare sånn ca. Da jeg endelig fant fram, viste det seg at de hadde flyttet seg til et annet utested. (Her fikk jeg vite at det var fler, og ikke bare han jeg skulle ut med....). Fant de nede på Aker Brygge, hvor vi så tuslet opp til et annet utested hvor enda flere folk var. Enden på visa var at jeg ikke kom inn dit, for jeg var kun 19. (og hadde heller ikke med leg...). Så da måtte vi finne et sted som det var 18årsgrense på. Så vi tusla da i STRIREGN fra Aker Brygge, opp til Møllers. (endte med at vi tok trikken). Jeg hadde derimot paraply, så den delte jeg da med det som nå er gubben i heimen, så der gikk vi og holdt rundt hverandre, under en paraply, på Aker Brygge, en høstkveld i 2008.

Siden den dagen har det vært oss. <3 Jeg flyttet inn samme måned faktisk, og ble meget uplanlagt gravid 3 måneder etterpå.

Jeg var sjåfør en helg, kjørte litt rundt i byen, møtte han da, han kjørte forbi meg, kikka voldsomt, så kjørte han etter meg, (ble litt redd jeg da) men heldigvis så tvang min kjære kusine meg til å stoppe[;)] fikk bare pratet litt, så måtte jeg dra, fikk ikke med meg navnet eller noe.. kikket etter han neste dag, men nope.Han var bare hjemme på perm fra millitæret. så var det en jeg kjenner, forklarte han bilen og hvordan han så ut,(de kom fra samme plass)  fikk tlf nr, og siden ble det oss[:D]

Godt jeg stoppet den kvelden. Flyttet sammen etter4 mnd, har vært sammen 4 år nå, bygd hus, fått ei datter på 2 år, og giftet oss i sommer.. [:)][:)]

Det er så koselig å lese sånnt ting.... men jeg er så misunnelig......

vi møttes når vi starta på videregående i samme klasse [:D] jeg hadde kjæreste, men jeg var langt fra forelska i han, og jeg ble ganske kjapt forelska i han som nå er mannen min [:D] vi flørta mer og mer og helt i starten på februar så sendte jeg han en mld om hva naturfagleksa var [8D] (jeg gjorde aldri lekser) hiihi, vi sendte masse mldr og flørta masse og han ba meg hjem til seg på valentines day da visste vi begge to at vi var sammen, og at det var oss to som hørte sammen [:D] jeg fikk et nydelig hjertesmykke og deilig lasagne når jeg kom til han, og etter maten så stod han bak meg og skulle vise meg noe utafor, jeg kjente varmen fra han og smøg hodet litt til siden for å se på han, da begynte vi å kline og det var stort sett det vi gjorde resten av kvelden [:D]

nå nærmer det seg 8 år siden, og vi gifta oss nå i sommer, og for to og et halvt år siden fikk vi sønnen vår [:D]

Tja, venner og bekjente i 4-5 år, og så gikk vi i samme klasse på vgs før vi plutselig klinte på dansegulvet 3. og siste året[8D] Såeh, nei, ingen kjærlighet ved første blikk, vi hadde bare ikke sett på hverandre på den måten før den kvelden. Nå har vi vært sammen i snart 9 år, og 2. barnet er på vei

Jeg møtte han på fest, hos meg selv [:)] Hadde akkurat flyttet hit og fått noen få venner, så en av de jeg hadde blitt kjent med tok han med på fest til meg .. Og det sa bare KLIKK den kvelden .. Skjedde ikke noe spes, men øyekontakt og kontakten vi fikk! Så det ble mye bråk osv med noen andre, så jeg kastet ut alle .. Men sendte han sms dagen etterpå, og han ble SÅ glad for at jeg spurte om vi ikke kunne bli bedre kjent, men edru.
Så vi pratet masse sammen, og hadde i grunn bare 2-3 "dater" før vi ble sammen.. Men angrer ikke ett sekund, bare VET at dette er rett [:)] Har ikke vært sammen ett halvt år enda en gang [8D]

Vi er fra samme bygd. Men er en aldersforskjell på oss, jeg har bodd noen år i en by, og han det samme. Så ingen av oss viste hvem den andre var.

Møtes på en fest, og jeg og ei venninne skulle på den lokale pub'en. Den var stengt, og kom i snakk med han, oh kameraten hans (som jeg kjenner fra før).

La han til som venn på nettby, og han ble overlykkelig, han turte ikke legge meg til. Han var redd jeg skulle trur han var en gammel gris[8D] Resten er historie.

Aldersforskjellen er 11 år, synes ikke det er så ille....

trefftes på fest, ble med han hjem[8D]
forlova oss etter 3 mnd og ble gravide 2 mnd etter det.
nå har vi vært gift i litt over 2 år:)<3

ORIGINAL: * Solstråla *

Det er så koselig å lese sånnt ting.... men jeg er så misunnelig......

sign! kjenne i savne han i va bombesikker va "the one".. sukk[&:][8D]  

d hadde vært en romlemantisk historie

Back
Topp