Traff min på jobb jeg. [:D]
Først var vi bare sånn perifere kjente, hadde kjærester på vær vår kant.
En fredag i oktober for snart 2 år siden, så hadde det seg slik at en fyr på jobb bedde meg ut på byen. Jeg hadde stengevakt den dagen, så kom litt senere.
Og jeg husker det STRIREGNET, alle himmelens sluser hadde åpnet seg. Og jeg skulle prøve å finne han jeg skulle ut med på en pub jeg ikke aaaante hvor var, bare sånn ca. Da jeg endelig fant fram, viste det seg at de hadde flyttet seg til et annet utested. (Her fikk jeg vite at det var fler, og ikke bare han jeg skulle ut med....). Fant de nede på Aker Brygge, hvor vi så tuslet opp til et annet utested hvor enda flere folk var. Enden på visa var at jeg ikke kom inn dit, for jeg var kun 19. (og hadde heller ikke med leg...). Så da måtte vi finne et sted som det var 18årsgrense på. Så vi tusla da i STRIREGN fra Aker Brygge, opp til Møllers. (endte med at vi tok trikken). Jeg hadde derimot paraply, så den delte jeg da med det som nå er gubben i heimen, så der gikk vi og holdt rundt hverandre, under en paraply, på Aker Brygge, en høstkveld i 2008.
Siden den dagen har det vært oss. <3 Jeg flyttet inn samme måned faktisk, og ble meget uplanlagt gravid 3 måneder etterpå.