Dere som er så flinke

Prøver på nr 3

Glad i forumet
Jeg har spisemøbler fra jysk som er lutet bare. Dette er ikke så kjekt med 2 barn. Alt setter flekker. Jeg har veldig lyst til å lakke/male det, men vet ikke hvilken farge jeg skal ha. Ellers på stua så er vegger lyse, men har ganske mørke møbler. Så noen som har tips til meg?

Enten så kan du jo beise de i samme farge som de øvrige møblene du har. Eller så kan du jo male de hvite...
Jeg ville nok malt denhvit. Men litt vanskelig å si det, da jeg ikke har noen bilder å gå ut i fra..
Legg ut bilder da[:D]

Vi hadde ubehandlet spisestue (lutet?hmm), men vi beiset den i alle fall med sånn lakkbeis. Syns det ble kjempefint jeg! Fargen er mørkebrun. [:)]

ORIGINAL: Lady In Pink

Enten så kan du jo beise de i samme farge som de øvrige møblene du har. Eller så kan du jo male de hvite...
Jeg ville nok malt denhvit. Men litt vanskelig å si det, da jeg ikke har noen bilder å gå ut i fra..

Har ingen bilder å legge ut, men har funnet svart sjenk, stuebord, tvbenk, romdeler og hyller på ikea som jeg skal kjøpe. Vil ha litt nytt. Begge sofaene er mørkerød. Men kan det bli for mørkt å lakke det i sort? Har for det meste lys pynt osv.

ORIGINAL: *KidzMora*

ORIGINAL: Lady In Pink

Har ingen bilder å legge ut, men har funnet svart sjenk, stuebord, tvbenk, romdeler og hyller på ikea som jeg skal kjøpe. Vil ha litt nytt. Begge sofaene er mørkerød. Men kan det bli for mørkt å lakke det i sort? Har for det meste lys pynt osv.

Nei, tror det blir fint jeg.. Da er jo alle møblene like, og får en helhet.
Å siden du har lys pynt, så bryter det jo opp litt![;)]

Back
Topp