Man må komme inn i en god rytme. Nå har jo ikke du så mye du skal ned, så veien til å stramme opp er jo lett. Kanskje derfor en ikke blir så motivert også.
Men det der med belønning skjønner jeg. Her har jeg belønnet/trøstet meg med godteri HVER dag siden torsdag, til og med hatt potetgull til middag...[8D] Og jeg spiser nesten ikke godt til vanlig, men har vært i en periode hvor ting har vært trist og Neo har trøblet om natten, så jeg har vært oversliten. Og sambo jobber så og si døgnet rundt frem til torsdag. [&:] Så jeg ser at den kan være vanskelig når du har de så mye alene, og at du sikkert er veldig sliten.
Men man må bare bli streng, det tar noen uker før abstinensene blir borte. Det man kan gjøre er å belønne seg med sunne ting i stedet, mandler, frukt og sånne ting.
Og ekstra motivasjon kan jo være som jeg har gjort. Har tatt en sjekk av kroppen, fett prosenten, muskelvekt, vekt og fordeling og sånt, skal ta ny test i mai, og jeg VIL jo se at trening har hjulpet så jeg har vært kjempe flink med mat og alt(helt frem til torsdagen), flaut om ingen ting har skjedd.
Og mot godtesug, sink! Jeg spiser masse brokkoli og grønnsaker til middag, og de dagene jeg spiser brokkoli er jeg ikke så godte sugen.
Og i stedet for brus, drikker jeg saft med kullsyre(soda stream) Kjempegodt.