Dere som er rundt 12 uker....

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Kjenner dere liv allerede?
Jeg trooor jeg gjør det, men samtidig tenker jeg at det er for tidlig enda? Litt sånn boblefølelse av og til, forskjellige områder i magen. Ikke noe jeg kan kjenne utenpå, men liksom inni der..
Spesielt når jeg ligger med litt press mot magen.. Sitter framoverbøyd, ligger på siden etc....
Så jo på ul i dag at lille er veeeldig aktiv, men kunne ikke kjenne noe akkurat da..

Kjenner ingenting, er i uke 14. Ikke fått mage heller. Ikke finner jeg hjertelyden heller. Deprimerende!

Excuse me, Damn that autocorrect!

Kjenner ikke liv enda, er 12+1.. Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv med førstemann, men det var etter OUL iallefall :p Kan hende man kjenner tidligere med nr. 2? Gleder meg uansett til å kjenne at det er liv der :)

Kjenner ikke liv enda, er 12+6 i dag :) Forrige svangerskap kjente jeg ikke liv før i uke 19.

Kjenner sånne boble som sprekker følelser. Det gjorde jeg med førstemann også, tror det er aktiviteten du kjenner. Men skal jo ikke påstå noe ;)

Kjenner ingenting. Kjent noe boblefølelse av og til. Men det er nok ikke babyen :-) husker ikke når jeg kjente øiv første gang sist. Sikkert rundt oul.

Her kjenner jeg det, stort sett rundt samme sted. Med nr 1 kjente jeg det i uke 14, og vi så utvendig spark tydelig i uke 16+5, dagen før oul :)

Er 12+2 (13+2) i dag

Kjenner ingenting ennå :)

Jeg har også kjent slike følelser, men jeg er ganske sikker på at det er tarmene. De jobber litt annerledes når en er gravid.

Jeg kjenner jo noe.
Men at det er babyen. Tviler sterkt :p
Kjente det i uke 16 med første :)

Tror jeg Jar kjent det. Er 10+3. Med første kjente jeg i uke 19, med andre i uke 14. Og nå da med nr 3, muligens i uke 10.

Jeg er uke 12+1 og kjenner av og til bittesmå bevegelser helt nederst i magen når jeg ligger helt i ro og slapper av på kvelden. Tror det er aktivitet, men er jo ikke sikker. Gleder meg til det blir litt mer tydelig etterhvert :)

Jeg kjenner heller ingenting. Kjente det først i uke 16 sist. Tror det er de færreste som kjenner noe så tidlig.

Med førstemann kjente jeg det i uke 18, med andre var det uke 16 og med tredje kjente jeg sånne boblefølelse fra rundt uke 12-13 :)
Blir spennende når jeg kjenner det med fjerdemann ;)

Jeg kjenner noe, ja, litt forskjellige steder, men klarer ikke å overbevise meg om at det er bebisen. ;) Litt sånn boble som sprekker-følelse.
Det jeg er veldig kry over er at livmoren har plutselig poppet fram slik at jeg kjenner den litt når jeg ligger på rygg og trykker like over skambeinet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er veldig usikker på om det er babyen jeg kjenner eller noe annet. Men føler at det er på samme plass og kjennes litt rart ut i forhold til før. Kjente bevegelse med første mann nesten daglig fra uke 16 sist

Har kjent det uke 16-17 de andre gangene. Gleder meg veldig til å kjenne spark. Det er så fantastisk :)

Back
Topp