Er rhesus negativ, og babyen er rhesus positiv. Tenker ikke på det. Har ikke fått påvist antistoffer, fikk sprøyte i uke 28, og får ny sprøyte etter fødsel [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er rhesus negativ og min andre graviditet. Førstemann var negativ han også, og jeg må si jeg ikke tenkte så mye over det da for var aldri prat om det på kontroller osv.
Nå tar jeg blodprøver 1 gang i mnd og føler meg veldig godt fulgt opp. Men jeg går ikke å tenker på det og er ikke engstelig.
Jeg har gjort det ja.Må man ta prøver hver måned med nr.2? Min første var også negativ, så hvis jeg blir gravid på nytt så må jeg ta blodprøver hver måned?
Jeg gjorde ikke detMå man ta prøver hver måned med nr.2? Min første var også negativ, så hvis jeg blir gravid på nytt så må jeg ta blodprøver hver måned?
Jeg gjorde ikke det
Jeg tok de vanlige blodprøvene i uke 12 (vi visste fra sist at jeg var minus), så ny blodprøve uke 24, vaksine ca uke 28 og etter fødselMistet i uke 6 eller 7 i 2015, fikk ikke noe vaksine etterpå... Er gravid igjen nå
Tok blodprøver i uke 12 men ikke fått noe svar ennå... Opplyste om at jeg er rh- og legen sa at det sjekkes på blodprøvene. Fikk kun melding om at jeg hadde jernmangel.
Var hos jordmor i går, er 24 uker på vei og hun ba meg purre på prøvesvarene.
Vet jeg er rh- og pappaen er rh+.
Nå føler jeg meg ikke godt nok fulgt opp
Jeg tok de vanlige blodprøvene i uke 12 (vi visste fra sist at jeg var minus), så ny blodprøve uke 24, vaksine ca uke 28 og etter fødsel
Jeg gjorde ikke det