Dere som er Plan-fadder...

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Har dere kontakt med barnet dere er sponsor for? Hvor ofte? Fortell gjerne litt om hvordan dere opplever kontakten og gjerne hva dere pleier å skrive om :)

Er ikke igjennom Plan, men vet foreldrene mine har noe lignende igjennom SOS-barnebyer. Er stort sett den de støtter som sender brev/oppdateringer nå og da - oftest ved jul/påske eller hvis det er noe spennende.

Er dere fadder/noe du vurderer?

Vi har fått ett koselig brev der faren til fadderbarnet har skrevet om barnet til oss :) så fikk vi også med tegning hun og kusinen hadde tegnet :) tenkte å sende ett lite svar brev med litt info om oss selv og kanskje ett bilde av datteren vår og en tegning hun tegner tilbake :)

Vi er plan-fadder❤️ til en liten gutt på to år. Vi har bare vært det i 6 mnd, så ikke så mye kontakt enda. Sønnen vår på tre år har sendt en tegning og et par ord nå nettopp så nå venter vi (spesielt minsten) spent på svar etterhvert :-)

Er ikke Plan fadder nå lenger fordi jeg ikke var fornøyd med de, men jenta var på alder med min datter, så vi sendte tegninger og fortalte om hvordan vi hadde det, vi fikk jo info fra Plan og brev fra "moren", så vi svarte tilbake iht hva som ble skrevet. Det gikk veldig naturlig.

Er ikke Plan fadder nå lenger fordi jeg ikke var fornøyd med de, men jenta var på alder med min datter, så vi sendte tegninger og fortalte om hvordan vi hadde det, vi fikk jo info fra Plan og brev fra "moren", så vi svarte tilbake iht hva som ble skrevet. Det gikk veldig naturlig.

Hvorfor var du ikke fornøyd?

Hvorfor var du ikke fornøyd?
Har skrevet det på forumet et par ganger :p De løy om familieforholdet. I velkomstpakken var moren 19 år, alene med barnet. Når vi fikk neste pakke så var moren over 40 år og gift. Ingen kunne svare på hva som hadde skjedd. De gadd heller ikke svare på mailer og klager som jeg sendte i ettertid, så da meldte jeg meg ut for jeg ville ikke støtte dem når de drev med slike løgner for å få pengestøtte.

Har skrevet det på forumet et par ganger :p De løy om familieforholdet. I velkomstpakken var moren 19 år, alene med barnet. Når vi fikk neste pakke så var moren over 40 år og gift. Ingen kunne svare på hva som hadde skjedd. De gadd heller ikke svare på mailer og klager som jeg sendte i ettertid, så da meldte jeg meg ut for jeg ville ikke støtte dem når de drev med slike løgner for å få pengestøtte.

Sorry for at jeg fikk deg til å gjenta deg selv :P

Oi, det høres jo ut som svindel! Skjønner godt at du meldte deg ut.

Sorry for at jeg fikk deg til å gjenta deg selv :P

Oi, det høres jo ut som svindel! Skjønner godt at du meldte deg ut.
Tenkte mer på at folk sikkert er lei av at jeg forteller, men er jo også greit å opplyse andre så man kan være obs selv :D

Back
Topp