Dere som er over

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
15 uker..kjenner dere liv nå??eg er 15 + 3 og kjenner ingenting :/ å er det noen som har kjennt liv før uke 15?hvor ofte?

Jeg kjenner også liv inni mellom. Er 15+4. Men var hos jordmor i går, hun sa det var veldig individuelt. Noen kjente ikke liv før uke 19-20. Det har med hvor babyen ligger. Hvor slank en er osv :) Så du trenger ikke være bekymret. I dag har jeg kjent et par ganger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

15 uker..kjenner dere liv nå??eg er 15 + 3 og kjenner ingenting :/ å er det noen som har kjennt liv før uke 15?hvor ofte?
Jeg kjenner også et snev av liv. Er i uke 14 :-) kjenner noe som kjennes ut som små luftbobler - er en helt utrolig følelse <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 14+5 og er usikker på om det er liv jeg kjenner. Kan være luftbobler eller noe, synes det er vanskelig å kjenne forskjell....men action av noe slag er eet hvertfall :-)

Jeg er 14+3 og kjenner av og til når jeg ligger på magen :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Kjente akkurat bobler på venstre siden. Men de stoppet. Hadde det vært luft hadde det gått lenger oppover.
14+4

Er 3 gangs og har kjent liv siden uke 13.
Nå er det mye sterkere :) (16uker)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jeg er uke 13+2/13+5 (menstermin/UL-termin), og tror jeg såvidt har begynt å kjenne liv. Kjente det i uke 15 med førstemann, og dette er nr. 3. Veldig vanskelig å beskrive hva jeg kjenner, men det er annerledes enn ellers. Føles litt som en veldig lett dult/ et lett dytt fra innsiden av buken.

Er 14+2 og kjenner liv. Med første kjente jeg ikke noe før uke 20

Termin januar 2015

Sniker fra februar.
Du trenger ikke å bekymre deg, jeg kjente ingenting før uke 19 sist svangerskap, og da kjente jeg sparkene utenpå magen også :p
Prinsen min lå mest å med bena mot min rygg å sparket, og det er ikke like lett å kjenne.. Men når jeg først kjente spark hadde jeg en turbo i magen, og nå har jeg en turbo utenfor:p

17+5 kjenner ikke noe, men fikk vite på ul at morkaka lå fremfor, så da vil det vel ta en stund :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjent noen ganger, er 15+1.
Sist var jeg rett over 16 uker før heg kjente noe;-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har kjent liv noen ganger, er 17+2:-) venter spent på mer liv:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kjente det i uke 13, er 15 uker i dag :) Forrige gang kjente jeg det i uke 17

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp