Dere som er over 11/12 uker

Formen min er bedre,er 11+0 nå[emoji56] symptomer forsvant uke 9/10....er nå bare "vanlig" trøtt å sliten,å ikke så ekstremt at jeg må sove ekstra.hadde det ikke vært for matlysten så hadde jeg vel ikke trodd jeg var gravid [emoji85][emoji23]
 
Er 11+0 idag.hR gradvis blitt mindre kvalm etter uke 8 ca, men det kommer og går innimellom ennå når jeg minst venter det.
 
Jeg er 12+0 i dag. Og jeg har ikke vert noe kvalm... har vert svimmel noen ganger men dette skyldes nok at jeg har lavt blodtrykk i svangerskapet. Eller så er jeg litt trøttere enn ellers.
 
12+1. Like trøtt og sliten som eg ha vært heilt vegen - og det er veldig. Forrige veka gikk mesteparten av ømheten i brystene vekk, og føle at kvalmen er litt bedre.
 
Jeg måtte bikke 15 uker med tvillinger før kvalmen begynte å gi seg, og helt bra ble det ikke før jeg hadde fullført uke 18. I dette svangerskapet er jeg foreløpig bare 5+4, så for tidlig å si enda.
 
Jeg er 12+5 i dag, og kvalmen og trøttheten har ikke bedret seg en tøddel. Var helt elendig i går, og nå sitter jeg grønn i trynet på jobb. Jeg har ikke pleid å være dårlig om morgenen, så stas at ting ser ut til å bli verre heller enn bedre...
 
Huffda. Endel som fortsatt sliter med kvalmen ser jeg, selvom endel også har blitt bedre.

Her tror jeg det var falsk alarm. Var ok i formen fredag og lørdag, men krasjet fullstendig på søndag. Mandag begynte jeg å kaste opp igjen. Så det var nok bare noen heldige dager der jeg var i bra form!
 
Ble en del bedre med kvalmen og fikk litt energi i uke 12..er 14+2 idag og har blitt såå dårlig igjen og bekkenet blir verre,men vet det blir bedre etterhvert(sist ble jeg bedre i midten av 2.trimester ca)..tror det beste er å ta en dag av gangen og for mye «aktivitet» i helgen,slet kroppen ut og det får man igjen for nå:bag:
 
Kvalmen er borte, matlysten sniker seg sakte fram nå.. men er fortsatt utrolig trøtt hele tiden [emoji51] er 14+2, og håper det fortsetter på bedringens vei
 
Trøttheta er borte, så borte at jeg nesten ikke får sovet lengre. Men kvalmen? Nei... Skulle gjerne ha sett at det hadde vært omvendt!
 
12+4, ømmebryst ble bedre for flere uker siden. Tretthet er omtrent som den har vært. Kvalme/brekninger er tvert i mot blitt mye verre! Håper bare det er sånn "verre før det blir bedre"!
 
12+4, ømmebryst ble bedre for flere uker siden. Tretthet er omtrent som den har vært. Kvalme/brekninger er tvert i mot blitt mye verre! Håper bare det er sånn "verre før det blir bedre"!

Gyn sa i går at kvalmen har visstnok en peak i uke 12, før det forhåpentligvis blir bedre. Lever i håpet og troen på det her!
 
Gyn sa i går at kvalmen har visstnok en peak i uke 12, før det forhåpentligvis blir bedre. Lever i håpet og troen på det her!
Håper du har rett, akkurat sånn er det her! 12 uker i dag, og har vært kjempeheldig med minimalt med kvalme til nå, men vips kom det nå de siste par dager.
 
Håper du har rett, akkurat sånn er det her! 12 uker i dag, og har vært kjempeheldig med minimalt med kvalme til nå, men vips kom det nå de siste par dager.

Så heldig. :) Bare bit tennene sammen de få dagene her, forhåpentligvis forsvinner det like fort hos deg som det dukket opp!
 
Merket bedring rundt uke 13 :) Mye mindre kvalm, men fortsatt like sliten.
 
Er 13+2 og kvalmen har for det meste sluppet taket. Den kommer fremdeles i bølger hvis jeg er sliten eller sulten, men ikke voldsom kvalme som varer i mange timer. Trøttheten er der ennå da...
 
Back
Topp