Dere som er over 11/12 uker

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Er formen blitt bedre? Her er jeg 11+4 i dag og har merket en gradvis bedre form (mindre kvalme) de siste dagene. Det er litt godt og samtidig litt skummelt :shy:
 
13+4 her, ingen bedring i kvalme og oppkast men mye mindre trøtt...
 
Ja! Litt småtrøtt, knapt kvalm lenger. 14+2 nå, har bedret seg den siste uken ca. :)
 
11+3 og det er veldig opp og ned. Noen dager klarer jeg meg helt fint uten postafen, andre dager har jeg ikke sjanse. Men postafen klarer nå å ta bort kvalmen og ikke kun oppkastet, så det er jo bra :)
 
Kjekt å se at vi er flere :) vet jo at det er helt normalt at kvalmen forsvinner endel rundt nå, men blir samtidig litt nervøs av det. I dag har jeg drukket en kopp kaffe for første gang på ca 7 uker :happy:
 
Jeg er straks i uke 14 (på mandag), jeg har aldri vært kvalm. Men slitt med energien. Men denne uken har energinivået sakte men sikkert blitt bedre :) godt med overskudd til nå mer enn jobb og soving
 
11+2, spyr ennå.. men jeg spøy til siste dag med begge de første, så har ikke håp om annet denne gangen heller [emoji13] Jeg hadde vært overlykkelig for å slippe!!
 
Gradvis bedre etter uke 11 [emoji4] nå sjelden kvalm [emoji4]
 
13+5 og ingen endring desverre. Med første var jeg kvalm fra 8+2-9+0 og med nr 2 fra 7+ - 11+. Nå har jeg vært kvalm siden 3+ og er redd det ikke går over.
 
Ikke like trøtt! Men kvalmen gir seg ikke
 
Kan være litt skummelt når plagene blir borte, men så begynner man og kjenne liv!
 
Jeg er 12+4 pg formen har blitt bedre, men kan få plutselige tilbakeslag. Hvis jeg gjør for mye på en gang blir jeg veldig kvalm å trøtt, og hvis jeg ikke spiser mat med en gang jeg kjenner litt sult. Ellers har jeg klart å begynne å jogge 3-5 ganger i uken igjen å det er deilig!
 
Er 13+1 og har blitt littegrann bedre, men får fortsatt bølger med ganske kraftig kvalme. Nå er det ikke like konstant da, så håper jeg er på bedringens vei :)
 
Back
Topp