Dere som er over 11/12 uker

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Er formen blitt bedre? Her er jeg 11+4 i dag og har merket en gradvis bedre form (mindre kvalme) de siste dagene. Det er litt godt og samtidig litt skummelt :shy:

Ja! Litt småtrøtt, knapt kvalm lenger. 14+2 nå, har bedret seg den siste uken ca. :)

11+3 og det er veldig opp og ned. Noen dager klarer jeg meg helt fint uten postafen, andre dager har jeg ikke sjanse. Men postafen klarer nå å ta bort kvalmen og ikke kun oppkastet, så det er jo bra :)

Kjekt å se at vi er flere :) vet jo at det er helt normalt at kvalmen forsvinner endel rundt nå, men blir samtidig litt nervøs av det. I dag har jeg drukket en kopp kaffe for første gang på ca 7 uker :happy:

Jeg er straks i uke 14 (på mandag), jeg har aldri vært kvalm. Men slitt med energien. Men denne uken har energinivået sakte men sikkert blitt bedre :) godt med overskudd til nå mer enn jobb og soving

11+2, spyr ennå.. men jeg spøy til siste dag med begge de første, så har ikke håp om annet denne gangen heller [emoji13] Jeg hadde vært overlykkelig for å slippe!!

Gradvis bedre etter uke 11 [emoji4] nå sjelden kvalm [emoji4]

13+5 og ingen endring desverre. Med første var jeg kvalm fra 8+2-9+0 og med nr 2 fra 7+ - 11+. Nå har jeg vært kvalm siden 3+ og er redd det ikke går over.

Kan være litt skummelt når plagene blir borte, men så begynner man og kjenne liv!

Jeg er 12+4 pg formen har blitt bedre, men kan få plutselige tilbakeslag. Hvis jeg gjør for mye på en gang blir jeg veldig kvalm å trøtt, og hvis jeg ikke spiser mat med en gang jeg kjenner litt sult. Ellers har jeg klart å begynne å jogge 3-5 ganger i uken igjen å det er deilig!

Er 13+1 og har blitt littegrann bedre, men får fortsatt bølger med ganske kraftig kvalme. Nå er det ikke like konstant da, så håper jeg er på bedringens vei :)

Back
Topp