dere som er mye alene...

kajen

Betatt av forumet
hvordan takler dere det!?
Jeg er en veldig ensom person føles det ut som! Nylig blitt singel, kjærlighetssorg er noe dritt!! Og jeg er sykemeldt for en liten periode.. Jeg er alenemor for gullet mitt og har vært det siden jeg fant ut jeg var gravid..
Jeg føler meg kjempe ensom! Har ikke akkuratt så mange venner, men har jo 5-6stk som som er NÆRE venner, det holder jo det, må jo ikke ha hundre venner, men de bor ikke her jeg bor.. Og på dagtid, nå som jeg er sykemeldt og alle tanker svirrer rundt i hodet mitt, er det ikke lett å "takle" hverdagen.. Skulle ønske jeg hadde noen som bare kunne ringe meg å dra med meg ut på kaffe, ville komme på besøk til meg, dra med meg ut, ville være med meg..
Kanskje jeg er en dønn kjip person! hmm...
Ihvertfall, jeg er ikke akkuratt så veldig utadvent så jeg kommer jo ikke så lett i kontakt med folk heler da :/

Bleh! vet ikke hvor jeg ville med dette egentlig.. bare høre hvordan dere takler det!? 

hehe, akershus :)

Takler det ikke. Har vært alenemor i 3 år nå.. Jeg hater det overalt i hele verden. JEg mistrives hver eneste kveld. Jeg hater å ikke ha noen ved meg..

Men jeg må jo så... Sitter no og glor i veggen, rydder, sitter her, facebook osv.. Livet mitt er en VITS etter kl 19 om dagene.

har nok og henge fingrene i. Har eget hus med nok å gjøre både inne og ute i tillegg hundre andre prosjekter :) Du har ikke en hobby du kunne tenke deg å prøve ut? sy, maling, pusse opp møbler osv?

Jeg bor også i akershus..
Og vil gjerne treffe nye folk

Man blir sånn passe hjernedød etter en stund...
Men for all del,jeg har helt liv bare i cyberspace jeg altså.Der har jeg masse venner og det heleemoticon emoticon emoticon

Takler det dårlig. Er ikke alenemamma, men gubben jobber fra 9-23.30... Kjenner ikke mange her og de fleste jeg kjenner har litt annet på agendaen enn jeg har. Såååå hva gjør mann etter kl20? Leser, tv, FB og BV. Derfor jeg elsker iPhonen min, alle vennene mine bor i den. Livet mitt er en vits etter mørkets frembrudd.

jeg prøver sende deg pm også, men det går jo ikke :/

j
kråkebollE skrev:
Jeg er vel egentlig bare blitt vant til å være alene. Har ikke så mange venner, ihvertfall ingen som bor i nærheten.

Prøvde å sende deg en pm, men tror ikke det funka. :/

Hvor i Akershus bor du? Jeg bor også i Akershus, så om du har lyst å bli kjent hadde det vært koselig. :)  
Kanskje vi ikke har noe til felles, eller kanskje ikke passer som venner, men skader vel ikke å sende en melding eller flere. :)

å? jeg har fått et annet inntrykk hehe.. for meg vcirker du så positiv og glad og en humørspreder og er mye ute blant venner :-)

Senator Malin skrev:
Takler det ikke. Har vært alenemor i 3 år nå.. Jeg hater det overalt i hele verden. JEg mistrives hver eneste kveld. Jeg hater å ikke ha noen ved meg..

Men jeg må jo så... Sitter no og glor i veggen, rydder, sitter her, facebook osv.. Livet mitt er en VITS etter kl 19 om dagene.

hehe..men savner du ikke å dra ut å møte venner osv?

forvirretmor skrev:
Men for all del,jeg har helt liv bare i cyberspace jeg altså.Der har jeg masse venner og det heleemoticon emoticon emoticon

prøver sende dg pm og men går ikkkje

ToSmå2010 skrev:
Jeg bor også i akershus..
Og vil gjerne treffe nye folk

kajen skrev:

forvirretmor skrev:

Jo helt klart,men jeg kommer meg ikke ut av døren etter klokken 17.30 om kvelden... Noen gang,jeg har så og si aldri barnefri...

men jeg tenkte mer på dagtid(men du er kanskje i jobb), kvelden skjønner jeg jo. men nå er jeg sykemeldt da å er ikke i jobb, så på dagtid så er d jo kanskje ik så rart at jeg er så lonely da!

forvirretmor skrev:

kajen skrev:

forvirretmor skrev:

Jo helt klart,men jeg kommer meg ikke ut av døren etter klokken 17.30 om kvelden... Noen gang,jeg har så og si aldri barnefri...

men jeg tenkte mer på dagtid(men du er kanskje i jobb), kvelden skjønner jeg jo. men nå er jeg sykemeldt da å er ikke i jobb, så på dagtid så er d jo kanskje ik så rart at jeg er så lonely da!

forvirretmor skrev:

kajen skrev:

forvirretmor skrev:

og du da hvor er du ifra

RekeKreke skrev:
jeg har bare lyst til å spørre deg hvor du bor jeg :)

Jeg er mye alene.
har det ikke så ille egentlig. Har alltid noe å fylle kveldene med. Og som regel er jeg så trøtt og sliten så da er det godt å ikke være to! hehe... Ikke bli forstyrret.
Har noen gode venner da som ofte stikker innom.

MEN, det verste ensomheten kommer når sønnen min er hos sin for annenhver helg og det ikke er en sjel som kan noe som helst, ofte pga av familien... Da føler jeg meg ensom og forlatt.

Takler det helt fint jeg :)
Jeg trives i mitt eget selskap og MÅ ikke være sosial hele tiden for å føle at livet mitt er bra. Holder ofte på med små prosjekter - som å male inne, male møbler, lage fotoalbum osv. Skravler endel på telefon med venninner da :)
Får vært sosial mye på dagene sammen med barnet mitt (de fleste jeg kjenner har også barn, så vi bruker å møtes endel på ettermiddagene).
Når det lar seg gjøre møter jeg venninner etter leggetid, om jeg får barnevakt, men det er ikke ofte.

kajen skrev:

forvirretmor skrev:

kajen skrev:

forvirretmor skrev:

Jeg jobber heller ikke,tråkker hjemme jeg også... Det er perioder hvor jeg føler jeg holder på å bli gal av det!

MalinDalin skrev:
Takler det dårlig. Er ikke alenemamma, men gubben jobber fra 9-23.30... Kjenner ikke mange her og de fleste jeg kjenner har litt annet på agendaen enn jeg har. Såååå hva gjør mann etter kl20? Leser, tv, FB og BV. Derfor jeg elsker iPhonen min, alle vennene mine bor i den. Livet mitt er en vits etter mørkets frembrudd.

Slutt a! du som har en så herlig svigermor kan da umulig føle deg ensom!

Men ja, livet du beskrev er identisk med livet mitt. Gubben jobber hver dag fra 9- 23:30, har et lite stykke å kjøre så han er hjemme rundt midnatt og da har jeg allerede lagt meg for kvelden. Skulle han for en gangs skyld ha fri så er det rett ut med gutta!

Har en del venner, da. Men mine nærmeste venninner bor i Bergen, Trondheim og Tyskland. Sist vi alle var samlet var når de overrasket meg med besøk da tulla ble født. Sier jo litt om hvor ofte jeg ser dem :( 

kajen skrev:
å? jeg har fått et annet inntrykk hehe.. for meg vcirker du så positiv og glad og en humørspreder og er mye ute blant venner :-)

Senator Malin skrev:

Hehe.. Ja, jeg sitter ikke og sutrer om det..:P
Er jo masse med venner! Både helger og på dagtid.. :) Er bare kveldene som er ett hat :P

Back
Topp