Dere som er kvalme...

Cambi86

Flørter med forumet
Er dere kvalme hver morgen? Hver dag? Eller er det noen dager dere er, mens andre dager ikke?
 
Litt opp og ned. Heter jo morgenkvalme men er ofte kvalm senere på dagen :/ bare 5+4 så her kom den tidlig
 
Det varierer veldig. Noen dager er jeg kvalm, andre ikke. Er heller ikke kvalm på morgenen, kun ettermiddag og kveld. Det blir verre når jeg er sliten og bedre når jeg er uthvilt... sover hver ettermiddag nå og det hjelper litt! Regner egentlig med det blir verre framover. I de forrige graviditetene mine har kvalmen kommet i uke 6 og vart til uke 13-14. Nå er jeg 5+6 :)
 
Veldig opp og ned synes jeg. Har hatt omgangssyke i tillegg.... Kjenner det på morgenen om jeg stresser og ikke får i meg vått og tørt. Var mye verre sist svangerskap.
 
Svinger veldig i løpet av dagen, nesten så ettermiddagene og morgenen er værst. Egentlig greit så jeg kommer meg gjennom jobbdagen ;)
 
Stort sett hele tiden!

Men nå har jeg blitt rammet av omgangssyken (enda ikke spydd...) og kvalmen er enda værre.
Nesten vanskelig å vite hva som er hva, og vanskelig å se for seg at man noengang skal bli kvitt denne kvalmen. :meh: Grusomt!
 
Kvalm hele dagen‍♀️
 
Kvalm hele døgnet. Jeg har fått konstantert hypermesis og går på afipran x 3 i døgnet, det hjelper på det verste så jeg klarer å spise litt og ikke kaster opp alt jeg får i meg av vått og tørt :)
 
Kvalm hele døgnet. Jeg har fått konstantert hypermesis og går på afipran x 3 i døgnet, det hjelper på det verste så jeg klarer å spise litt og ikke kaster opp alt jeg får i meg av vått og tørt :)

Huff, all medfølelse til deg! Håper du virkelig føler deg litt bedre av medisinen og at det går over så snart som mulig. [emoji177]
 
Kvalm hele døgnet. Jeg har fått konstantert hypermesis og går på afipran x 3 i døgnet, det hjelper på det verste så jeg klarer å spise litt og ikke kaster opp alt jeg får i meg av vått og tørt :)
Off! Det høres forferdelig ut!! Bra du får medisin som hjelper litt ❤️
 
jeg tror jeg er litt kvalm om morningen, før jeg står opp. men det er borte så fort jeg har stått opp. jeg har aldri klart å spise frokost så spiser ikke før 4-5 timer senere..
 
Off! Det høres forferdelig ut!! Bra du får medisin som hjelper litt ❤️
Huff, all medfølelse til deg! Håper du virkelig føler deg litt bedre av medisinen og at det går over så snart som mulig. [emoji177]
Tusen takk begge to! :Heartred medisinen er absolutt gull verdt. Nå kommer jeg meg hvertfall gjennom dagene uten å spy opp absolutt alt og angre på at jeg ble gravdid:pukehåper dog jeg er en av de som slipper mer etter uke 12
 
Tusen takk begge to! :Heartred medisinen er absolutt gull verdt. Nå kommer jeg meg hvertfall gjennom dagene uten å spy opp absolutt alt og angre på at jeg ble gravdid:pukehåper dog jeg er en av de som slipper mer etter uke 12
Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp