Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm hele døgnet. Jeg har fått konstantert hypermesis og går på afipran x 3 i døgnet, det hjelper på det verste så jeg klarer å spise litt og ikke kaster opp alt jeg får i meg av vått og tørt
Off! Det høres forferdelig ut!! Bra du får medisin som hjelper littKvalm hele døgnet. Jeg har fått konstantert hypermesis og går på afipran x 3 i døgnet, det hjelper på det verste så jeg klarer å spise litt og ikke kaster opp alt jeg får i meg av vått og tørt
Off! Det høres forferdelig ut!! Bra du får medisin som hjelper litt
Tusen takk begge to! medisinen er absolutt gull verdt. Nå kommer jeg meg hvertfall gjennom dagene uten å spy opp absolutt alt og angre på at jeg ble gravdidhåper dog jeg er en av de som slipper mer etter uke 12Huff, all medfølelse til deg! Håper du virkelig føler deg litt bedre av medisinen og at det går over så snart som mulig. [emoji177]
Krysser fingrene for degTusen takk begge to! medisinen er absolutt gull verdt. Nå kommer jeg meg hvertfall gjennom dagene uten å spy opp absolutt alt og angre på at jeg ble gravdidhåper dog jeg er en av de som slipper mer etter uke 12