Dere som er kvalme.

Jeg har drukket et lite glass appelsinjuice når de verste kvalmetakene kommer, som f.eks. når jeg lager mat og begynner å brekke meg, eller tidlig på morgenen når kvalmen er som verst. Hjelper veldig der og da, så er det lettere å få i seg vanlig mat etterpå, slik at man holder kvalmen litt i sjakk.

Vært kvalm i 2 uker nå (er i uke 8 i morgen) men spydde for første gang i dag... kan ikke huske at jeg var så kvalm da jeg var gravid første gang, selv om jeg dreiv og spydde fra uke 6 til uke 19 da. Ugg. Hater virkelig å være kvalm!

Vært kvalm i 2 uker nå (er i uke 8 i morgen) men spydde for første gang i dag... kan ikke huske at jeg var så kvalm da jeg var gravid første gang, selv om jeg dreiv og spydde fra uke 6 til uke 19 da. Ugg. Hater virkelig å være kvalm!

Jeg tror kroppen vår er skapt for å glemme det verste, ellers hadde vi ikke orket å gå gravide:evil4

Har ikke vært kvalm ved mine tidligere sv.skap. Er ganske uggen denne gang og det gjør meg så usikker på om noe er galt. Null matlyst :/

Har vært kvalm og kastet opp siden 4+5.. er 5+1 og håper ikke dette varer hele svangerskapet.. Det begynte med at jeg ble kvalm når vi kjørte bil.. Nå våkner jeg kvalm og føler meg helt ute av stand til å fungere.. Begynner å teste ut alt fra listen over ting som kan hjelpe nå..

Bokscola :-) All cola fungerer sikkert, men jeg liker det egentlig ikke så nyåpnet boks er det eneste som går ned.
Hvis jeg blir kvalm på jobb pleier det å hjelpe med juice og banan, men det er ikke like effektivt som cola :-p

Back
Topp