Dere som er kvalme

Adopterte nettopp (for 40 min siden) seabands fra min mann, og nå har jeg ikke vært kvalm siden!! :)
Blir litt vanskelig å bortforklare de til mine apotekteknikker-venner, men.. :)
Så bra de funker på deg. Har hatt liten effekt på meg dessverre. Men nå skal jeg jaggu finne de frem og prøve :)
 
Aldri funka på meg før, så enten er det tilfeldig, eller så er jeg heldig! :) hehe..
 
Det var sånn det var med meg også. Nå har jeg veldig kvalm i ei uke, måtte spy en gang idag, men annet enn det har jeg ikke gjort det. Synes nesten det er litt merkelig...

Ja det er litt merkelig :) jeg merket at det hadde mye å si hvor aktiv jeg var. Hvis jeg gjorde mye og slet meg ut på en god dag, var jeg garantert å kaste opp i ett neste dag..
 
Nei, men kvalmen har begynt å avta litt også. Mest kvalm på natta/morgenen og hvis jeg er sulten
 
Nei, heldigvis ikke.. Men uggen hele dagen. Og spiser som en hest for å holde kvalmen i sjakk.
 
Nei, heldigvis ikke.. Men uggen hele dagen. Og spiser som en hest for å holde kvalmen i sjakk.
Sånn har jeg hatt det de siste dagene også! Også blir man jaggu kvalm fordi man spiser for mye også da! :p
 
Gjør ikke det. Har jobbet hardt for å unngå det enkelte ganget. Har vært spesielt kvalm når jeg er kjempesulten eller har hatt en lang dag på jobb. Så hvis jeg klarer å spise jevnlig og holde tempoet sånn noenlunde, så går det greit. Snart ferie nå, kjenner det blir godt
 
jeg dør heller enn å kaste opp. værste jeg veit!
så må si jeg brekker meg endel.. men kaster heldigvis ikke opp : )
 
Har vært kvaln en stund, spyinga har først kommet nå i det siste. :-/ Kunne fint klart meg uten ja..
 
Har spydd mer og mer de siste dagene. Men jeg må si at jeg klarer sikkert å holde det nede, men vil heller spy enn å kjenne meg kvalm hele tiden og tro at det kommer med hver minste bevegelse. Da syns jeg det er bedre å få det opp. Ikke mye som kommer heller.
 
Dere som er kvalme, klarer dere å gå på jobb? Jeg har blitt ordentlig kvalm i helgen, men det har artet seg annerledes enn jeg ville trodd. Trodde man ville føle seg grei "mellom slagene", men jeg er rett og slett skikkelig utafor hele tiden. Hvis kvalmen roer seg er jeg likevel ekstremt slapp og svimmel, klarer knapt tømme oppvaskmaskina.. Så er nå sykemeldt denne uka. Håper det bedrer seg, føler meg jo mer syk enn gravid..!
 
Back
Topp