Dere som er kvalme

Ikke ennå, men regner med at det kommer. Sist spydde jeg nesten hver dag fra uke 10 til 30 ca.
 
Nei, spyr ikke enda! men er mange ganger det har vært utrolig nære, jeg brekker meg av ingenting men er som regel værst på morgningen og kvelden
 
Denne gangen spyr jeg ikke :) Med førstemann kastet jeg opp flere ganger daglig (med en og annen "hviledag" innimellom) fra uke 5 til ca uke 20.
 
Ikkje så langt. Bank i bordet...
 
Nei..klarer ikke spy.. Men er sykt kvalm og uggen.. Har funnet en liggestilling hvor det ikke blir så ille..
 
Denne gangen spyr jeg ikke :) Med førstemann kastet jeg opp flere ganger daglig (med en og annen "hviledag" innimellom) fra uke 5 til ca uke 20.
Det var sånn det var med meg også. Nå har jeg veldig kvalm i ei uke, måtte spy en gang idag, men annet enn det har jeg ikke gjort det. Synes nesten det er litt merkelig...
 
Mer og mer kvalm for hver dag (6+3), kastet opp 1 gang i går, men ellers ikke. Kunne ønske jeg fikk noen avbrekk fra kvalmen, nå er jeg konstant uggen og i perioder enda mer kvalm. Men det kan helt sikkert bli verre, så får prøve å være fornøyd som det er ;)
 
Jeg kaster opp på mårran og er litt uggen gjennom dagen. Men har begynt å roe seg ned nå. Så jeg håper det gir seg til uke 12. Men tør ikke å håpe. Sist så spydde jeg fra uke 7 til langt over 20.
 
Spyr ikke hver dag... tror det begynner å gi seg litt nå..
 
Kastet opp endel i uke 6 og var ekstremt kvalm med mye brekninger i uke 7. Fikk en pause nå i starten av uke 8, men her ligger jeg igjen og lurer på om jeg må spy snart. Vært kvalm i hele dag (8+5)
 
Adopterte nettopp (for 40 min siden) seabands fra min mann, og nå har jeg ikke vært kvalm siden!! :)
Blir litt vanskelig å bortforklare de til mine apotekteknikker-venner, men.. :)
 
Back
Topp