Dere som er kvalme...

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Når begynte det, hvilken uke? Kom det gradvis? Eller rett på oppkast og full pakke?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Her kom det gradvis. 5+6 i dag og nå er jeg konstant kvalm :eek: Ikke oppkast da heldigvis ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Det startet med kveldskvalme hos meg.. Og plutselig en morgen var jeg jævlig kvalm. Nærmer seg en uke siden nå.. Er 6+2 i dag..

I uke 5-6 kom PANG og har ikke blitt noe bedre. 7+6 i dag!

Det kom litt gradvis i uke 6. Nå er jeg kvalm det meste av dagen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kom i slutten av uke 6. Kvalm fra morra til kveld hver dag!! Klarer ikke spise middag lenger og alt lukter vondt. Trøster meg med at det absolutt er verdt det!!:) fikk et tips der å tygge en liten skive rå ingefær er det beste. Koke te eller tabletter skal ikke ha like god effekt, men å ta en bit i munn og tygge rundt 20 ganger før man svelger den. Slik at man tygger ut saften. Det hadde umiddelbar effekt mot kvalmen:D selv om det er strekt og ikke noe godt. Det skal sies at jeg har vært i nærheten av en vask eller do mens jeg har tygget den, men det har gått kjempe fint!:D kvalmen forsvinner mens man tygger:D funker på meg hvertfall:D

Skulle akkurat lage en tråd om det samme :) venter spent på om jeg slipper unna denne gangen.. Forrige gang kastet jeg opp til uke 21.. Er 5 uker i morgen, så kan vel ikke puste lettet ut helt enda..

kom i slutten av uke 5. Bare spydd 3 ganger! i uke 7+5 ga d seg helt..Men i går kom det tilbake ..... Håper det slipper igjen veldig snart.. :P

Takk for svar. Idag har jeg vært veldig kvalm i bølger.. brakk meg når jeg spiste yoplait yoghurt, så det måtte jeg bare la vær.. men jeg er jo bare 4+2 så synes det var litt tidlig?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Startet med kveldskvalme i uke 5. Er nå i uke 8 og er kvalm hele dagen lang! Natten også.

Sent from my iPhone using BV Forum

I forrige uke begynte jeg å kjenne litt morgenkvalme, nå er jeg litt kvalm nå og da iløpet av dagen. Forrige gang hang jeg over doskåla på denne tiden og reagerte på alt av lukt! Håper på å slippe det denne gangen...

Kvalm jeg også å er 5 uker på mandag etter terminkalkisen..
Forrige sv.skap var jeg ikke kvalm før etter uke 12 å da bare litt på mårran. Nå er jeg sånn sulten kvalm på en måte men har akkurat spist

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke blitt kvalm ennå , men forrige gang kom det med ett smell, midt på natten i uke 7.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Var kvalm fra 4+ett eller annet, men for noen dager siden, gikk det over :) 8+6 I dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var småkvalm i slutten av uke 5, og på morgenen 6+2 våknet jeg og måtte løpe ut og brakk meg. Klarer ikke kaste skikkelig opp, bare brekker meg og er kvalm fra morgen til kveld.. er 7+3 idag og har noen timer om dagen som jeg er litt bedre enn før.. håper dette gir seg snart!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp