Dere som er kvalme..

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hva spiser og drikker dere? Jeg får i meg litt mat,men sliter fælt med å drikke.. Ingenting som er godt å drikke. Kjenner jeg er veeeeldig tørst og vil bare drikke masse,men har ikke funnet noe som er godt. Sliter med vassflyt i munnen og litt jernsmak,noe som gjør kvalmen mere intens. Spyr ikke så mye,men brekker meg. Må tvinge meg selv til å spy for d meste. I forrige svangerskap var jeg myyye værre,men har d ille nok til at jeg er sykemeldt ut måneden. Dette er plagsomt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger denne, begynner å bli veldig kvalm selv og har ingen matlyst :(

♡Jente 2011
♡April 2015

Kald frukt, gulerøtter, moreller, digestive kjeks, loff, kanskje knekkebrød med pålegg hvis jeg er i form til det :)

Drikker cola, eplejuice, kaldt vann, earl grey te, "hjemmelaget" iskald iste og den gule bonaquaen uten kullsyre :)

Når jeg var på det værste så var det bare cola som hjalp! Til og med vann var forferdelig.
Ellers så hjelper det litt å gå å småspise hele tiden. Kjeks, kald frukt e.l ;)
Jeg fikk også veldig sansen for lakris drops. Enten Tyrkisk pepper, Fischermans friend, Knott o.l. Får hvertfall bort den ekle smaken i munnen for en stund ;)

Håper du blir bedre snart. Forferdelig å gå sånn :(

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg kjenner at d må være iskaldt d jeg drikker.. Vann med isbiter,cola med isbiter..men d er jo sååå fælt!! Kunne tenkt meg å prøvd noe annet. Men kanskje eplejuice vil hjelpe. Har også tenkt på smoothie av banan,yoghurt,bær og isbiter. Kanskje jeg kan prøve d :) Men da må jeg i butikken :( Å da må jeg sikkert plage samboeren med d.. Føler meg veldig hjelpesløs å plagsom :(
Men tusen takk for tips :) Kald frukt hørtes godt ut også :)

Kald drikke, ikke merkebasert vel og merke! Spiser knekkebrød med smør og ost og frukt. Pluss pommes frites!

Jeg kjenner at d må være iskaldt d jeg drikker.. Vann med isbiter,cola med isbiter..men d er jo sååå fælt!! Kunne tenkt meg å prøvd noe annet. Men kanskje eplejuice vil hjelpe. Har også tenkt på smoothie av banan,yoghurt,bær og isbiter. Kanskje jeg kan prøve d :) Men da må jeg i butikken :( Å da må jeg sikkert plage samboeren med d.. Føler meg veldig hjelpesløs å plagsom :(

Hvis det hjelper, så er det sånn jeg føler det også.. Har endelig klart og finne noen ting jeg får i meg etter nesten 2 uker med varierende håpløshet nå.. :P Har ihvertfall fått beskjed om at det viktigste er å få i seg noe, samme hva. Det er litt næring i alt! :) Har også brukt "seabands" i dag og jeg syntes det fungerte! :)

Spiser meget lite... Ikke nok til et måltid engang. Men drikker nok.

Brødskive med majones og hamburgerrygg går ned, helst rett etter jeg har spydd... Ellers cola, gulrøtter, pommes frites, kjeks(ritz, kaptein og digestive), vepsebol... :P

Tusen takk for råd,damer :) Skal skrive en handleliste til sambo nå ;) Håper formen blir bedre etterhvert,for dette er slitsomt. Og d værste er å stå å lage seg mat.. Bedre å få d servert :)

Derfor pommes frites, bare å kaste de inn i ovnen med vifta på full guffe, for det lukter jo grusomt selv om det går an å spise! ;)

Jeg spiser og drikker alt, jeg er kvalm nesten hele dagen, men kvalmen blir ikke påvirket av hva jeg putter i meg;) salt lakris fjerner mye av kvalmen min :)

TuMmY LoVe

Har du prøvd iskald O'boy??
*Hekta!* ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Ser heldigvis ut som jeg har sluppet kvalme denne gangen (bank i bordet) Men det som var alfa omega forrige gang var farris blandet med eplejucie og ritz kjeks. Var viktig at jeg husket å spise en ritz kjeks ofte også på natta hvis man våkner, og før man står opp på morgenen. Det gjorde underverker for meg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå har jeg blitt mye værre :( Fra å bare være kvalm å brekke meg,er jeg nå veeeeldig kvalm og spyr som en gris :( Får ikke i meg noe som helst. Tørr i munn/hals.. Svimmel å svak. Huff... Jeg får prøve ritz å iskald sjokolademelk :) Frister ikke,men noe må jeg få i meg :)

Nå har jeg blitt mye værre :( Fra å bare være kvalm å brekke meg,er jeg nå veeeeldig kvalm og spyr som en gris :( Får ikke i meg noe som helst. Tørr i munn/hals.. Svimmel å svak. Huff... Jeg får prøve ritz å iskald sjokolademelk :) Frister ikke,men noe må jeg få i meg :)

Husk på at melkeprodukter fremkaller kvalme pga man blir så slimete av all melken...

TuMmY LoVe

Back
Topp