Dere som er kvalme..

Ja er kvalmestillende. Jeg tar en om kvelden. Er ikke sløv sover bare bedre om natten og kjører bil og fungerer som normalt. Tar en i åtte tiden på kvelden og da varer den ut hele formiddageneste dag. Kjente første kvelden at jeg ble trøtt men gikk fort over. Og tok vekk all kvalme... Nydelig :)

Tror jeg må ha noe sånt altså. Kvalmen har blitt værre :(

blir kvalm med en gang jeg er sulten, tåler ikke lukten av kaffi, og er svært var på alt syns jeg.. veldig slitsomt.. elsker en kopp kaffi om morningen men det kan jeg jo bare glemme, spyr nesten av lukten av kaffipulver.. har ikke spydd ennå av noe, men har vært på nippet flere ganger..

Hurra! Jeg fikk legetime halv tolv!

Enden på visa ble 50% sykemelding og kvalmestillende. Håper det hjelper på formen :)

Godt og høre at du fikk en 50% sykemelding så du får muligheten til og slappe litt av!

Har tilbrakt hele dagen på sofaen. Jeg er så sinnsykt kvalm og det hjelper ikke å spise. Brekte meg flere ganger også :(

Her meldte kvalmen seg for alvor i dag... Kom 15min for sent på jobb fordi jeg måtte ligge på sofan å puste med magen og slappe av før jeg fikk dratt. Spydde ikke, men klarte ikke røre meg.. Da hadde jeg nesten garantert kastet opp :/ Og jeg har angst for å kaste opp, så jeg gjør hva som helst for å slippe! Slapp det i forrige svangerskap, HÅPER jeg er like heldig nå... Har hatt kvalmebølger i hele dag. Æsj, dette er det som er no dritt med å være gravid. Heldighvis varer det forhåpentlig ikke så lenge...

Jeg er kvalm fra morran til kvelden, men spyr ikke. Så utrolig slitsomt. Jeg blir ekstra kvalm når jeg begynner å spise, så er veldig sliten om dagen.

Når ble dere kvalme?

Nå har kvalmen begynt å komme hit også. Egentlig litt glad for det, for da kjenner jeg i hvertfall at ting er som de skal med den lille. Har ikke kastet opp, men merker at det er like før enkelte ganger :-S urk.. Men jeg skal overleve ALt om det bare kommer ut en velskapt liten bebi i oktober :-)

Okei, lurer på om det såvidt har begynt her også.. :S Krysser fingrene for at det ikkje blir like gale som med forrige :D

Kvalm hver morgen... Må ligge på sofan i ca.10-15min etter at jeg har stelt meg. Puste med magen og bare slappe av litt. Så spiser jeg en yoghurt også er jeg bedre :) Men skikkelig kvalm og uvell den lille stunden altså... også litt halsbrann og kvalmebølger utover dagen..

Når ble dere kvalme?

Var først kvalm noen dager før jeg tok test og 1 uke fremover.. så forsvant den.
Men den kom tilbake igjen på mandag, dvs. da jeg var 6 uker på vei.

Og i dag er den virkelig pågående.. kjenner noe som ligger og lurer i halsen.. nasty. Men jeg jubler for alle symptomer! Til dårligere jeg har det, til bedre har spiren det ;)

Back
Topp