Kaster dere opp? Jeg er innmari kvalm fra formiddagen og utover dagen, men jeg kaster ikke opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig kvalm på dagen og kaster opp om morgenen. Var hos legen på onsdag og fikk en sykemelding for 2 uker slik at jeg kan slappe av litt!
FIkk du akuttime hos legen? Jeg vurderer å ringe over helgen ettersom jeg ikke har time før i uke 12.. Har ikke energi til å gjøre noe annet enn å jobbe og sove, noe som er dårlig deal med en fireåring i hus. Men så føler jeg at det kanskje ikke "kvalifiserer" nok, ettersom jeg ikke kaster opp og er dehydrert osv
Jeg blir kvalm på ettermiddagen/kveld. Er i familieselskap nå og var ikke langt unna å kaste opp i sted.. Kjenner jeg gruer meg, for over helga er jeg på seminar med jobben å som jeg gruer meg hvis dette utvikler seg..!
Du har helt rettJeg ringte legen og fikk hastetime da jeg sa at jeg trengte en sykemelding fordi jeg hadde svangerskapskvalme. Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg har også et barn på 3 år som trenger mye oppmerksomhet, og jeg ønsker da og bruke den energien jeg har på mitt barn isteden for jobben! synes du skal ringe legen og forklare situasjonen og høre hva legen din har og si, ingen vits og slite seg helt ut
Jeg er også kvalm om kvelden! Jeg kan nesten ikke dra i butikken, alt for mye lukter osv :/
Det har faktisk jeg også lurt påHvem fant på ordet MORGENkvalme??
Jeg anbefaler åringen legen å få resept på phenergan. Vidunder medisin.
Er det kvalmestillende? Vil jeg gjerne ha, men har hørt at en blir vanvittig sløv av det og ikke kan kjøre bil?
Ja er kvalmestillende. Jeg tar en om kvelden. Er ikke sløv sover bare bedre om natten og kjører bil og fungerer som normalt. Tar en i åtte tiden på kvelden og da varer den ut hele formiddageneste dag. Kjente første kvelden at jeg ble trøtt men gikk fort over. Og tok vekk all kvalme... Nydelig