Dere som er kvalme

småtrollene

Elsker forumet
Er dere kvalme hver dag? Og like mye?
Har til nå hvert kvalm hver dag i 14 dager, men i dag har jeg ikke kjent antydning til kvalme... Slike ting skremmer meg, var slik starten på min sa sist startet, at symptomene plutselig ble borte. Har jo fortsatt ømme pupper da, heldigvis!!
Utrolig hvor fort man blir redd etter man har opplevd en sa, var jo ikke slike de forrige to sv.skapene mine!

Har vært kvalm hele tiden. Var plutselig ikke kvalm i går, men jeg skal love deg at jeg er det i dag! blæææh! ;) Det kan jo faktisk hende at du faktisk begynner å bli kvitt kvalmen da? din heldiggris!! ;)

varierer veldig fra dag til dag, er ikke hver dag jeg er så kvalm at jeg spyr hele tiden, heldigvis :)

MEn formen er generellt dårlig :P

Varierer, noen dager er jeg lite kvalm....er så forskjellig .... Mn...
Er mest kvalm (urven-uggen) på ettermiddag/kveld! =P mn ikke så kvalm at jeg vil spy... Som sist, da var jeg mest kvalm på morge og brakk meg ofte!

Stort sett kvalm hele tiden, men har dager jeg føler meg bedre. Dagen etter kommer ofte dobbel dose med kvalme da..

Nei, det har variert fra dag til dag. Alt fra bare litt småkvalm på kvelden til å kaste opp en gang på morgenen, og til å være helt utslått på sofaen dægn ut og døgn inn. Hvor ikke magen vil holde på vann en gang...
I dag har vært en veldig god dag :)

Jeg starter dagen over doskålen.. Er kvalm utover dagen og avslutter med en runde over doskålen før jeg legger meg. Jeg har fått sterke kvalmestillende hos legen og diagnosen hyperemesis. Bare håper jeg klarer å holde meg unna sykehus denne gangen..

Er veldig dårli kvar morgon, blir bedre sånn rundt 12, og viss jeg er flink å spise og sånn så holder jeg meg i ok form utover dagen, helttil kvelden kommer.. Da blir jeg kvalm igjen å må bare gå å legge meg :/ men er ikke alle dagene jeg spyr så varierer nok litt..

Har ikke kastet opp ennå, men er ganske kvalm akkurat nå. Har gått opp og ned egentlig. SIst uke hadde jeg en dag der jeg var kjempekvalm, og dagen etter var jeg helt fin.

Back
Topp