Dere som er kvalme og kaster opp...

kreativmamma

Glad i forumet
Kaster dere opp i forbindelse med måltid, eller til andre tider? I de to foregående svangerskapene har jeg alltid kastet opp når jeg har spist, men denne gangen kan jeg gå lenge med et voldsomt trykk øverst i magen, og så ender det med at jeg omtrent framprovoserer oppkast for at det skal lette. Mye verre for min del hvertfall, for det blir så mye mer magesyre som kommer opp.

Uff...dette ble et klageinnlegg, men jeg er bare så lei!!! 15 uker i morgen, så hadde håpet det skulle bli bedre snart!

Kastet opp blant i mine forrige svangerskap, men det var aldri noe bestemt tidspunkt eller konsekvent i forbindelse med mat. Jeg har alltid kastet opp av utmattelse, Dvs hvis jeg dusjet, satt for lenge eller lignende. Var helt sengeliggende, og det å kasteopp var bare et tegn på at jeg hadde tatt i for hardt. Ble aldri bedre etter å ha lastet opp. Gjorde jeg noe mer da så bare kastet jeg opp igjen og igjen til jeg la meg ned.

Denne ganen har jeg ikke kastet opp.

Håper det gi seg for deg snart!

Jeg pleier å bråvåkne av at jeg må løpe og kaste opp. Ellers brekker jeg meg/kaster opp i forbindelse med lukter/mat/ting jeg synes ser ekkelt ut :p

♡ Februar 2015 ♡

Jeg kaster nesten bestandig opp inforbindelse med at jeg beveger meg eller har mye spist noe jeg for tiden tydeligvis ikke "tåler". F. Eks youghert. Greit å vite at det går greit så lenge jeg er i ro, men kjipt å vite at så fort jeg begynner å gå til tider vil det med stor sannsynlighet gå galt:/

Jeg var innlagt hos sykehuset i 5 dager fordi jeg ikke klarte å få i mat uten å kaste opp. På sykehuset hjalp det veldig. Fikk sånn væske i armen. Synes egentlig ganske greit å gå der.

Back
Topp