Dere som er kvalm.

Kvalm hele tiden, men kaster ikke opp. Skulle nesten ønske jeg gjorde det for å få en "pause" i kvalmen.. (6+4)
 
Riskjeks, appelsiner og bananer er kjøpt inn. Frukt er det eneste som har fristet under byene de siste dagene. I dag har det ikke vært like ille, værst på morgen og formiddagen, så jeg tar med litt nødproviant på kontoret :)
 
Her går det i Riskaker. Spiser en med en gang jeg står opp. Har også en pakke stående på jobb, som er veldig kjekk å ha når kvalmen kommer snikende. Drikker også en del Farris. Dette har hjulpet meg veldig mot kvalmen.

I de to foregående svangerskapene gikk det i Salinas og Ritz-kjeks. Dette har jeg ikke klart å spise siden, selv om det begynner å bli noen år siden jeg var gravid sist.

Eg og har ritz oppi halsen .... Så har kjøpt inn riskake og cola... Farris er også heilt uaktuelt.. Er rart hvordan denne kroppen fungere :)
 
Så sulten på middag i kveld, og fikk så vidt ned noe før kvalmen kom akutt over meg... hjelper ikke på når jeg prøver å komme meg opp i vekt (har gått ned hittil) 6+4
Leste at det var normalt å gå ned i vekt de første ukene :)
 
Back
Topp