Dere som er kvalm

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Er det noe dere reagerer på ekstra?
Hva gjør dere kvalm, lukter, smaker osv?

her reagerer jeg på de rareste ting.. Hvitløk, grillmat (og jeg som elsker grillmat!), krydret mat, mat med mye smak og lukt, mat med løk og div stekt kjøtt.. Det er så slitsomt :-/

Sterke lukter, må holde pusten når jeg åpner kjøleskapet, også ved for mye smak/sterk smak.. Og tobakkslukt er noe av det verste. :-/ Hjelper å spise tyrkisk pepper, eller nektariner for øyeblikket ;)

stekt mat, alle lukter.. hvitløk..

- Fet matlukt som f.eks smeltet ost, stekt pølse ol.
- Røyklukt er helt forferdelig! Det må være noe av det som gjør meg dårligst.
- Hvitløksånde og snuslukt er heller ikke digg. Men sambo tar ikke så mye hensyn desverre :(
- Enkelte parfymer! Har en parfyme som var min favoritt, men den må jeg pensjonere for en stund og heller kjøpe meg en ny en som jeg takler å ha på meg :p

Jeg blir kvalm av å gå! Føler meg sååå lur når jeg går langs veien og brekker meg...

16.02.14 <3

Blir kvalm av lukten av stekt mat som: pølser, karbonader, kjøtt - nesten all varm mat
Røykelukt er noe av det værste -og bleier fra minsten!! :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Blir kvalm av å spise, tydeligvis... var helt fin, kjøpte sandwich m egg&bacon og måtte fly på do etter en bit... rakk heldigvis å døyve kvalmen med tyggis, så ingenting kom opp... gah, liker ikke dette altså. Blir kvalm av å være sulten også...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg blir kvalm av å bevege meg, av lukter - enten de er gode eller ekle, for de blir så intense... Enkelte ganger kan bare tanken på ett eller annet trigge brekninger..
Kan bli noen lange uker til det roer seg :P

Tror faktisk ikke at jeg reagerer noe særlig på lukter... Eneste jeg har måttet kaste fra kjøleskapet var sjalottløk som luktet ganske sterkt.

Uuuuh i dag luktet tunnelene på vei til jobb dårlig, kom på jobb og kjente frisør lukten fra lokalet som ligger to bortenfor meg helt bort til butikken min, for ikke å snakke om kafeen :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Syns kjøleskapet lukter helt råttent..... :P Æsj. Ingenting dårlig i det altså, det bare e luktesansen som spiller meg et puss. Nøyaktig sånn var det med min sønn også. Begynte i uke 7, og gav seg i uke 11. Det var kjemperart å åpne det en dag og plutselg var råttenlukten helt borte. :)

Back
Topp